4
عضو و ناظر شورای اسلامی شهر در اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز مطرح کرد؛

عملکرد قابل قبول مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷/ فعالیت سامانه جدید در بین کلانشهرها بی‌نظیر است

  • کد خبر : 91084
  • 08 فروردین 1403 - 9:20
عملکرد قابل قبول مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷/ فعالیت سامانه جدید در بین کلانشهرها بی‌نظیر است
ابراهیم کمالی از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز بازدید و از نزدیک در جریان پاسخگویی و ارائه خدمات به میهمانان نوروزی قرار گرفت.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، ابراهیم کمالی از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز بازدید و از نزدیک در جریان پاسخگویی و ارائه خدمات به میهمانان نوروزی قرار گرفت.

وی به سرلشکری‌های انجام‌شده در کمپ‌های نوروزی وبه‌منظور بررسی ، ارزیابی و سنجش رضایت مردمی از نحوه خدمات‌رسانی و سهل‌الوصول بودن مدیران به مسافران و شهروندان در پاسخگویی اشاره کرد و گفت: سامانه جدید و ارتقایافته مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ نیز کاری بی‌نظیر در سطح کلانشهرها هست که در شهرداری شیراز در حال انجام است.

وی گفت: ارسال موقعیت مکانی و ارائه خدمات ستاد تسهیلات سفر توسط مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری شیراز بسیار ارزشمند است.

عضو و ناظر شورای اسلامی شهر در اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز ادامه داد: خدمات‌رسانی و ارتباط‌ گیری مستقیم مدیران با مردم کار بزرگی بود که توانسته مدر رضایت مردم نقش مهمی ایفا کند.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=91084

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.