• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان فارس؛

ثبت نام جشنواره امتنان از کارگران و واحدهای نمونه فارس آغاز شد

  • کد خبر : 9102
  • 18 آبان 1399 - 20:43
ثبت نام جشنواره امتنان از کارگران و واحدهای نمونه فارس آغاز شد
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: نام نویسی در سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه از 14 آبانماه جاری آغاز شده است.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان فارس؛ سهراب مختاری افزود: متقاضیان شامل کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه می‌توانند تا ۱۴ آذرماه ۹۹ با مراجعه به سایت http://emtenan.mcls.gov.ir برای ثبت نام در این جشنواره اقدام کنند.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، بیان کرد: انگیزه بخشی، اعتمادآفرینی و ترویج روح صداقت و همدلی در جامعه کار،تولید و تلاش با توجه به مسائل جامعه، نیازها و انتظارات جامعه کارگری، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه جامعه از جمله اهداف برگزاری سی و دومین جشنواره امتنان در استان فارس است.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان فارس ادامه داد: جشنواره امتنان جهت کارگران در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و واحدهای نمونه برگزار می شود و ارائه شیوه‌های نوین در کار شامل بهبود مصرف انرژی و تولید، کاهش ضایعات و زمان تولید، افزایش بهره‌وری،اختراع و ابتکار شامل ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید، راه‌اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی سازی دانش و فناوری، افزایش بهره‌وری و کیفیت نسبت به نمونه‌های داخلی و خارجی از جمله شاخص‌های کارگر و گروه کار نمونه است.
مختاری در پایان اضافه کرد: انتظار می‌رود کارفرمایان و کارگران خلاق سراسر استان فارس هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام کرده و ادارات شهرستان‌ها نیز نسبت به اطلاع رسانی در این خصوص به جامعه هدف همکاری لازم را داشته باشند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=9102

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.