• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8
مدیر جهاد کشاورزی قیروکارزین:

مشارکت ۷۰ تراکتوردر گند زُدایی معابر قیروکارزین

  • کد خبر : 908
  • 12 فروردین 1399 - 13:14
مشارکت ۷۰ تراکتوردر گند زُدایی معابر قیروکارزین
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین با اشاره به شیوع ویروس کرونا و بسیج ملی در کنترل این بیماری منحوس، گفت: تعداد 70 دستگاه از تراکتور های سبک و سنگین این شهرستان به صورت رایگان در گند زُدایی معابر قیروکارزین مشارکت دارند.


به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین، مهدی همتی اظهار کرد: این تعداد از تراکتور ها به صورت شیفت بندی و در قالب پویش های مردمی بدون عواید مالی درعملیات گند زُدایی سطح معابر شهر های قیر، افزر، کارزین، امام شهر و مبارک آباد و برخی از روستا ها حضور فعال دارند.


این مقام مسئول تصریح کرد: به منظور تسهیل در امر گند زُدایی معابر شهری و روستایی این شهرستان توسط تراکتور داران توافق هایی با شرکت پخش فراورده های نفتی به منظور تامین سوخت این دستگاه ها انجام شده است.


به گفته وی، بر اساس توافق مقرر شده هر تراکتور دخیل در این عملیات بر اساس نوع دستگاه، تعداد شیفت های کاری و ساعات فعالیت از ۵۰۰ تا یک هزار لیتر سهمیه سوخت دریافت کند.


همتی با تاکید بر ضرورت همکاری بیشتر مردم برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا افزود: رعایت کامل بهداشت فردی و عمومی و ماندن در خانه، بهترین راهکار برای مقابله با کرونا است که همه شهروندان باید برای مهار این بیماری، دستورالعمل های کارشناسان را جدی گرفته و به آن عمل کنند.


وی به طور ویژه از بهره برداران بخش کشاورزی درخواست کرد: بدون استفاده از دستکش و ماسک هیچ فعالیتی انجام ندهید، از لباس کار استفاده و از البسه منزل جدا کنید، تجهیزات و ادوات کار خود را را بطور مرتب و دقیق ضد عفونی و گند زدایی نمائید و از امانت دادن آن به دیگران خود داری کنید.


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین با بیان اینکه حفظ سلامت حافظان امنیت غذایی و از سویی دیگر پیشگیری از آلوده شدن تولیدات کشاورزی به ویروس کرونا بسیار حائز اهمیت است، ابراز کرد: امیدواریم با به کار گیری توصیه های گفته شده شرایط هر چه زود تر عادی و کسب و کار ها به رونق گذشته باز گردد.


شهرستان قیروکارزین با بیش از ۷ هزار نفر بهره بردار در زیر بخش های مختلف کشاورزی و اتکای غالب مردم به این بخش، در ۱۶۹ کیلومتری جنوب غربی شیراز واقع شده است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=908

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.