• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز:

تقاطع غیر همسطح شهیدان یغمور با اعتباری بالغ بر ۳۰۹۵ میلیارد ریال افتتاح شد

  • کد خبر : 8922
  • 04 آبان 1399 - 11:41
تقاطع غیر همسطح شهیدان یغمور با اعتباری بالغ بر ۳۰۹۵ میلیارد ریال افتتاح شد
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: تقاطع غیر همسطح شهیدان یغمور با اعتباری بالغ بر ۳۰۹۵ میلیارد ریال احداث شده که از این میزان ۶٩۵میلیارد ریال آن هزینه اجرایی و هزینه تملک ۲۴۰۰ میلیارد ریال است.

به گزارش سحاب پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، اسماعیل صالحی افزود:  با احداث تقاطع غیر همسطح شهیدان یغمور، بولوار باهنر جنوبی از قسمت کمربندی  به شهرک های فرهنگیان متصل و در مسیر رفت و برگشت تسهیل در عبور و مرور به همراه ایمنی ایجاد می کند.
وی  درباره مشخصات فنی این پروژه هم گفت: این تقاطع به مساحت ۵۹۰۰ متر اجرا شده و ۱۲۰۰ متر قسمت رمپ های هر قسمت است و مساحت هر رمپ و لوپ در کل بیش از ۱۳ هزار متر است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز با اشاره به هزینه بالای تملک مورد مسیر این پروژه جهت آزاد سازی مسیر گفت: هزینه تملک این پروژه ۲۴۰۰میلیارد ریال است که بخش اعظم اعتبارات را به خود اختصاص داده است.
صالحی خواستار همراهی دیگر دستگاه های خدمات رسان در مسیر اجرای پروژه های عمرانی شهرداری شد و افزود: جابجایی تاسیسات در این پروژه ها علاوه بر افزایش بار مالی و سختی کار به شهرداری باعث زمانبر شدن مدت اجرای پروژه ها می شود .
وی افزایش ایمنی تردد از بلوار شهید باهنر به  شهرک فرهنگیان و شهرک‌های جنوبی کمربندی و تسهیل عبور و مرور در این مسیر به عنوان برخی نقاط قوت  تقاطع غیر همسطح شهیدان یغمور یاد کرد و اظهار داشت: وجود شهرک های جنوبی در کمربندی و تصادفات در این محور باعث شد که شهرداری تصمیم بگیرد  برای رفع این مشکل  احداث تقاطع غیر همسطح را در دستور کار قرار دهد .
صالحی افزود: محور کمربندی به دلیل وجود ترددهای بیشمار خودروهای سنگین و سبک و عبوری بودن مشکلاتی را برای احداث تقاطع ایجاد کرده بود که با همکاری  پلیس راهور توانستیم این تقاطع را ایجاد کنیم.
معاون عمرانی شهرداری شیراز با اشاره به اینکه  سازمان عمران شهرداری  پیمانکار این  پروژه بوده است  تصریح کرد:  اعضای  کمیسیون عمران شورا  و معاونت مالی و اقتصادی با شارژ مالی  در مسیر افتتاح این پروژه کمک کردند
وی ادامه داد: شهرداری عزم خود  را برای کارهای بزرگ  به کار بسته است  که با پروژه های عمرانی کلان خدمات ارزنده ای به شهروندان ارایه دهد .
صالحی گفت : پروژه های بزرگی نظیر تقاطع شهدای سلامت، چپ گرد صدرا، بزرگراه سردار شهید سلیمانی و … با تاکید شهردار بشیراز در حال احداث است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=8922

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.