• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز خبر داد

دویستمین روز مستمر ضد عفونی مراکز درمانی توسط آتش نشانان

  • کد خبر : 8891
  • 10 آبان 1399 - 11:23
دویستمین روز مستمر ضد عفونی مراکز درمانی توسط آتش نشانان
در این روزهای مبارزه با ویروس کرونا، آتش‌نشانان شیرازی علاوه بر آمادگی برای انجام حوادث وظیفه ضدعفونی معابر مراکز درمانی پر تردد شهر را نیز بر عهده دارند.

از ساعت ۲۳ هر شب  برای آتش نشانان شیرازی خبری از خستگی و تعطیلی نیست، همه مأموران آتش‌نشانی در رده‌های مختلف با وجود اینکه یک روز پر حادثه را پشت سر گذاشته اند، اکنون آماده اند تا به جنگ با ویروس کرونا بروند.
آتش نشانان شیرازی از یازدهم اسفندماه ۹۸ هر شب اقدام به ضدعفونی معابر منتهی به ۸ مرکز درمانی سطح شهر شامل بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)، بیمارستان شهید بهشتی، بیمارستان شهید فقیهی،بیمارستان نمازی، بیمارستان شهید چمران ، بیمارستان شهید رجایی، درمانگاه امام رضا(ع)، درمانگاه شهید مطهری و (معابر، محوطه ها، تابلوهای راهنمایی، نرده ها، کیوسک های تلفن، المان‌ها، ایستگاه اتوبوس) می کنند.
رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در این خصوص اعلام کرد: ضدعفونی اماکن و فضاهای شهری از سوی عوامل آتش‌نشانی تاکنون ۲۰۰ روز مستمر صورت گرفته و در روزهای آتی هم ادامه خواهد داشت.
محمد هادی قانع درباره جزییات ورود آتش‌نشانی شیراز به موضوع ضدعفونی اماکن و فضاهای شهری گفت: با دستور شهردار محترم شیراز و تاکید بر این امر مهم همچون سایر حوزه های دیگر شهرداری و آتش نشانان سایر کلانشهر هادر اماکن پرتردد حاضر شده و نسب به ضدعفونی فضاها با محلول‌های ضدعفونی اقدام می کنند.
قانع ادامه داد: در بازه زمانی مذکور پانصدو هشتادو نه هزارو ۴۵۰ لیترمحلول ضدعفونی ، ششصدو نودو شش هزار متر مربع از اماکن شهری را با همت آتش نشانان شیرازی ضدعفونی کرده است.
 
قانع در پایان تاکید کرد: امیدوارهستیم با رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی هر چه زودتر بتوانیم با هم این ویروس منحوس را شکست دهیم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=8891

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.