• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
12
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا خبرداد؛

آغاز عملیات اجرایی پروژه ۶۲۰ واحدی نیروهای مسلح در شهر صدرا

  • کد خبر : 8829
  • 16 آبان 1399 - 5:36
آغاز عملیات اجرایی پروژه ۶۲۰ واحدی نیروهای مسلح در شهر صدرا
خلیل حاجی پور با بیان آمار تکمیل و تحویل واحد مسکن مهر صدرا در دولتهای یازدهم و دوازدهم، تصریح کرد: تنها پروژه باقی مانده مسکن مهر، پروژه بناسازان رمضان است که 1500 واحد آن به اتمام رسیده و 350 واحد باقی مانده تا بهار سال آینده تحویل می شود و پرونده مسکن مهر بسته خواهد شد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید صدرا، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا در مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه ۶۲۰ واحدی نیروهای مسلح ضمن گرامیداشت هفته وحدت به ارائه گزارش مختصری از اقدامات دولت درحوزه مسکن بویژه در حوزه شهرهای جدید پرداخت و گفت: ۴۰۰ هزار واحد مسکن مهر در دستور کار شهرهای جدید وجود داشت که بیش از ۷۰ درصد تحویل واحدها در دولت ۱۱و ۱۲ اتفاق افتاد؛ از تعداد کل مسکن مهر استان فارس نیز ۲۵ هزار واحد آن، در شهر جدید صدرا متمرکز بود و تکمیل این پروژه ها و اتمام واحدهای ساختمانی باتوجه به نگرش دولت در” تکمیل واحدها همراه با تامین خدمات” هزینه هنگفتی به شرکت عمران صدرا تحمیل کرد که این هزینه می توانست صرف زیرساخت های با کیفیت شهر صدرا شود.

خلیل حاجی پور با بیان آمار تکمیل و تحویل واحد مسکن مهر صدرا در دولتهای یازدهم و دوازدهم، تصریح کرد: تنها پروژه باقی مانده مسکن مهر، پروژه بناسازان رمضان است که ۱۵۰۰ واحد آن به اتمام رسیده و ۳۵۰ واحد باقی مانده تا بهار سال آینده تحویل می شود و پرونده مسکن مهر بسته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه مسکن ملی مدلی متفاوت از مسکن مهر است افزود: هدف از ساخت پروژه مسکن اقدام ملی کاهش التهاب بازار مسکن بود که دولت به جای مداخله مستقیم، بصورت تسهیل گری، سیاستگذاری و آماده سازی بسترهای ورود بخش خصوصی به تولید و عرضه مسکن اقدام کرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا با اشاره به کلنگ زنی پروژه ۶۲۰ واحدی نیروهای مسلح بیان داشت: در تفاهم نامه ای که توسط وزیر راه و شهرسازی با مجموعه نیروهای مسلح جهت تامین مسکن ملی نیروهای مسلح امضاء گردید سهم شهر صدرا ۲ هزار واحد بود که از این تعداد ۶۲۰ واحد آن در قالب مسکن مشارکتی با مجموعه سپاه فجر و قرارگاه مسکن استان ، ۳۸۰ واحد با مجموعه ناجا برای تامین مسکن پرسنل نیروی انتظامی و ۵۸۰ واحد آن با وزارت دفاع می باشد.

حاجی پور ادامه داد: علاوه بر تامین مسکن نیروهای مسلح، تفاهم نامه های دیگری جهت تامین مسکن فرهنگیان، ایثارگران و کارگران منعقد گردیده که به تدریج با یک برنامه زمانبندی مشخص عملیاتی خواهد شد.

وی با بیان اینکه همکاری دستگاه های دولتی، وزارتخانه ها بویژه وزارت کشور و مجموعه شهرداری ها در ارتباط با صدور مجوز و پروانه ساختمانی و همچنین وزارت نیرو می توانند موثر و راه گشا باشند از مقام عالی استان درخواست کرد: برنامه اقدام ملی همانطور که از اسم آن مشخص است یک نوع اقدام ملی است و ماموریت یک وزارت خانه و دستگاه نیست و نباید این تصور ایجاد شود که وظیفه وزارت راه و شهرسازیست. این ماموریت اقدامی فرابخشی است و نیاز به حمایت و همراهی و هماهنگی همه بخش ها برای توفیق این سیاست است و همانطور که حضرتعالی همچون گذشته نقش هماهنگ کننده و راهبری داشته اید خواهشمندیم این موضوع بصورت ویژه در دستور جلسات شورای تامین مسکن استان قرار گیرد که بتوانیم پروژه اقدام ملی را در این دولت حداقل در بخش اسکلت به اتمام برسانیم و امید و انگیزه ای برای متقاضیان ایجاد کنیم.

در انتهای مراسم استاندار فارس به همراه مدیر عامل شرکت عمران از پروژه مصلی بزرگ نماز جمعه شهر صدرا که توسط این شرکت در حال احداث است بازدید و از روند اجرای کار ابراز رضایت کردند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=8829

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.