• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس؛

با فرهنگ‌سازی آموزشی، می‌توان موج سوم کرونا را شکست

  • کد خبر : 8800
  • 15 آبان 1399 - 12:32
با فرهنگ‌سازی آموزشی، می‌توان موج سوم کرونا را شکست
در راستای هم‌افزایی و تعامل برای مبارزه با بیماری کرونا نشستی به همت خانه نخبگان سلامت فارس (بسیج علمی) و با حضور صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، دکتر سید ابوالفضل درانی نژاد، رئیس بیمارستان حضرت علی‌اصغر (ع) شیراز و یحیی طاهری، مسئول قرارگاه جهادی امام حسین (ع) استان فارس برگزار شد.

صابر سهرابی در این نشست گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، از همان روزهای آغاز همه‌گیری بیماری کرونا، با همکاری هنرمندان و فرهنگ‌وران گام‌های بلندی را در راستای آموزش و فرهنگ‌سازی عمومی برای پیشگیری از بیماری کرونا برداشت و تولیدات نمایشی و هنری بسیاری را در این زمینه داشت که بارها بازنشر شد.
سهرابی ادامه داد: هنرمندان و فرهنگ‌وران فارسی، بار دیگر نیز این توانمندی را دارند تا برای پیشگیری از بیماری کرونا، دوشادوش کادر درمان، و البته در سنگر آموزش و فرهنگ‌سازی عمومی گام بردارند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان داشت: موضوع اصلی همه رویدادهای دهه فرهنگ فارس را به این موضوع اختصاص دادیم که امید است از این رهگذر هم هنرمندان و فرهنگ‌وران خود آشنایی لازم را پیدا کنند و هم با تولید محتواهای هنری جذاب، برای فرهنگ‌سازی و آموزش عمومی، در کنار کادر درمان، به مبارزه با این بیماری بپردازند.
وی افزود: فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، اکنون در موج سوم بیماری کرونا، بار دیگر همه ظرفیت فرهنگی و هنری فارس را برای آموزش لازم به کار خواهد گرفت. زیرا با فرهنگ‌سازی آموزشی، می‌توان موج سوم کرونا را شکست؛ چرا که تنها راه شکست این بیماری، همکاری و هم‌یاری همگانی است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=8800

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.