• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز؛

برگ ریزان کرونایی با مرگ ۴۱ هم استانی دیگر / افزایش آمار جانباختگان کرونا در فارس به ۱۵۷۵ نفر

  • کد خبر : 8779
  • 15 آبان 1399 - 12:11
برگ ریزان کرونایی با مرگ ۴۱ هم استانی دیگر / افزایش آمار جانباختگان کرونا در فارس به ۱۵۷۵ نفر
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، آخرین گزارش های مربوط به کروناویروس در فارس را طی ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید روح الله حسینی»با اعلام آخرین آمار مربوط به کروناویروس تا امروز پانزدهم آبان، از افزایش آمار نمونه گیری های مربوط به شناسایی این بیماری به ۳۸۸ هزار و ۶۲ مورد از ابتدای شیوع بیماری کووید۱۹ در استان فارس خبر داد.

او بیماران مثبت قطعی شناسایی شده از ابتدای شیوع تاکنون را ۹۷ هزار و ۱۶۶ مورد برشمرد و افزود: از این تعداد تاکنون ۸۲ هزار و ۴۰۲ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

دکتر حسینی در ادامه با اشاره به بستری هزار و ۶۲۱ بیمار مشکوک و یا دارای علامت کروناویروس در بیمارستان های استان در حال حاضر، گفت: از این تعداد ۲۲۶ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های ICU تحت مراقبت های ویژه قرار دارند و خدمات درمانی دریافت می کنند.

بی سابقه ترین آمار فوت ناشی از کرونا در فارس از آغاز شیوع کرونا در ۲۴ ساعت گذشته

او همچنین با ابراز تاسف از جان باختن ۴۱ هم استانی دیگر در اثر ابتلا به این بیماری طی روز گذشته تاکنون، اعلام کرد: با افزوده شدن بی سابقه ترین آمار این افراد از آغاز شیوع کرونا تا کنون، مجموع جانباختگان از ابتدای شیوع کرونا ویروس به هزار و ۵۷۵ نفر در استان فارس رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه با اعلام هشدار، حضور در میهمانی و تجمعات و رعایت نکردن توصیه های بهداشتی را موجب روند افزایشی این بیماری دانست و از مردم خواست تا با رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک از خانه تا خانه، شستشو و ضدعفونی کردن مرتب دست ها و رعایت فاصله فیزیکی از دیگران را نیز جدی بگیرند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=8779

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.