• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اقلید؛

با ورود دادگستری شهرستان اقلید فعالیت کارخانه آب معدنی دنا از سرگرفته شد

  • کد خبر : 8628
  • 12 آبان 1399 - 13:12
با ورود دادگستری شهرستان اقلید فعالیت کارخانه آب معدنی دنا از سرگرفته شد
به منظور رفع موانع تولید و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی، دادگستری شهرستان اقلید موضوع تعطیلی کارخانه آب معدنی دنای اقلید را بررسی کرد که در نتیجه ورود دادگستری به این موضوع، تولید این کارخانه از سر گرفته شد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، امیرحسین انصاری فر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اقلید با بیان این که نشستی به همین منظور و با حضور مدیر عامل کارخانه آب معدنی دنا برگزار شد گفت: در این نشست موضوع صدور جریمه سازمان آب منطقه ای نسبت به این کارخانه مطرح و راهکارهای رفع این مشکل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: متأسفانه از آغاز کلنگ زنی این واحد تولیدی از سال ۱۳۸۱ تا کنون این واحد تولیدی مشمول جریمه شده بود و مسئولان این کارخانه نیز توان پرداخت جریمه را نداشتند و این واحد صنعتی به حالت نیمه تعطیل درآمد.
دادستان اقلید بیان داشت: رفع مشکل تعطیلی این واحد تولیدی در راستای تحقق شعار سال توسط ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی پیگیری و ایجاد اشتغال بیش از ۳۰ نفر از کارگران این واحد تولیدی در دستورکار مسئولان قضایی این شهرستان قرارگرفت.
انصاری فر تصریح کرد: شرایط لازم جهت شروع مجدد فعالیت کارخانه فراهم گردیده و پیشنهادات و اقدامات لازم در خصوص ایجاد تفاهم و توافق نیز صورت گرفته است.
گفتنی است این واحد تولیدی نیمه تعطیل با ورود به موقع دستگاه قضایی و ستاد پیگیری اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی فعالیت خود را دوباره از سرگرفت و از بیکار شدن بیش از ۳۰ نفر نیروی کار کارخانه آب معدنی دنا این شهرستان جلوگیری شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=8628

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.