• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
در نامه اعضای شورای شهر شیراز به استاندار فارس مطرح شد؛

شیراز نیازمند تصمیم‌گیری کلان برای مبارزه با کروناست

  • کد خبر : 8609
  • 12 آبان 1399 - 11:16
شیراز نیازمند تصمیم‌گیری کلان برای مبارزه با کروناست

اعضای شورای اسلامی شهر شیراز همزمان با شدت‌یافتن شیوع بیماری در کلان‌شهر شیراز در نامه‌ای به استاندار فارس خواستار اقداماتی جدید و جدی‌تر با توجه به تجربیات چند ماه گذشته در زمینه مبارزه با بیماری کرونا شدند.به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، اعضای این شورا در یکصد و پنجاه و […]

اعضای شورای اسلامی شهر شیراز همزمان با شدت‌یافتن شیوع بیماری در کلان‌شهر شیراز در نامه‌ای به استاندار فارس خواستار اقداماتی جدید و جدی‌تر با توجه به تجربیات چند ماه گذشته در زمینه مبارزه با بیماری کرونا شدند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، اعضای این شورا در یکصد و پنجاه و ششمین جلسه علنی که بعد از ظهر یکشنبه ۱۱ آبانماه برگزار شد، در نامه‌ای خطاب به رئیس ستاد مقابله با کرونای استان فارس بیان کردند: آنچنان که از آمار مبتلایان و درگذشتگان مبتلا به کووید ۱۹ پیداست، شرایط اضطراری بر کلانشهر شیراز حاکم است. ارزیابی‌های شورای اسلامی شهر شیراز از برخی نقاط شهر نیز حکایت از آن دارد که بعضی شهروندان به هیچ وجه قصد رعایت حداقل‌های مقابله با کووید ۱۹ را ندارند و جان خود و دیگران را به خطر انداخته‌اند.

طرح دولت الکترونیک گوشه پستو رها شده است
در ادامه، اعضای شورای اسلامی شهر شیراز خواستار ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان شدند و ابراز داشتند: فعالیت بسیاری از اداره‌های دولتی و شعب بانکی با تراکم کارمندان، ارباب‌رجوع و افزایش نرخ تعداد کارمندان مبتلا، بیش از هر چیز غلبه این ویروس منحوس بر جامعه را به تصویر کشیده است.
همچنین ضمن ابراز تاسف از اصرار برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی به استفاده از شیوه‌های سنتی ارائه خدمات، بیان کردند: در شرایطی که هر روز آمارهایی نگران‌کننده درباره شیوع بیماری کرونا منتشر می شود، برخی مدیران، زیرساخت‌های دولت الکترونیک را در پستویی رها کرده‌اند.
اعضای شورای اسلامی شهر شیراز ابراز امیدواری کردند که تدبیر استاندار فارس، شبکه بزرگ دولت الکترونیک وارد مدار خدمت‌رسانی به مردم شود و از حجم مراجعه شهروندان به اداره‌ها و شهرداری‌ها بکاهد.
آن‌ها همچنین اعلام کردند که ضروری است ساختار اداری و مدیریتی استان به ویژه اداره‌های مستقر در کلانشهر شیراز و شهرداری، خود را ملزم به استفاده از زیرساخت‌های دولت الکترونیک کند.
تعطیلی حمل‌و‌نقل عمومی بدون محدودیت‌های کلان بی‌فایده است
در این نامه همچنین تعطیلی موقت ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی بدون تعطیلی شبکه اصناف و اداره‌ها و بدون توجه به ایجاد محدودیت ورودی و خروجی شهر شیراز براساس تجربه‌های ماه‌های گذشته، راهگشا عنوان نشده و آمده است: از همین رو، شایسته است استاندار فارس با تصمیمات کلان و جلب همراهی مدیران کل اداره‌ها و صاحبان اصناف در شهر شیراز به مدت یک هفته با تعطیلی کامل، همراه با کنترل ورودی و خروجی شهر و جلوگیری از سفرهای غیر ضروری، مانع زیان بیش از پیش در شهر شیراز شوند.
پایان/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=8609

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.