• امروز : یکشنبه - ۱۵ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 3 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
5
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس؛

توزیع گوشت منجمد مرغ و گوساله در استان فارس

  • کد خبر : 85615
  • 24 دی 1402 - 15:40
توزیع گوشت منجمد مرغ و گوساله در استان فارس
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از ادامه روند توزیع گوشت مرغ منجمد و گوشت گوساله منجمد در سطح این استان خبر داد.

صمد رنجبری امروز ۲۴ دی‌ماه در حاشیه بازدید از روند توزیع گوشت در بازار با اعلام این خبر بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون میزان ۳ هزار و ۵۴۹ تن گوشت مرغ منجمد و ۱۳۰ تن گوشت گوساله منجمد با هدف تنظیم بازار محصولات پروتئینی در سطح استان فارس توزیع شده است.

به گفته وی، قیمت مصرف کننده گوشت منجمد مرغ ۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان و گوشت منجمد گوساله ۳۱۵ هزار تومان است و همشهریان  برای خرید کالای مورد نیاز خود هیچ محدودیتی از لحاظ تعداد و میزان گوشت ندارند.

رنجبری اظهار کرد: میزان ۴۵۰ تن گوشت مرغ منجمد از تاریخ دهم دی‌ماه در سطح استان فارس در حال توزیع است و برنامه‌ریزی برای ادامه این روند تا پایان سال و به خصوص در ماه مبارک رمضان انجام شده است.

وی تصریح کرد: گوشت منجمد قرمز با ارز دولتی و از کشورهای برزیل، مالزی، مجارستان و کشورهای همسایه در حوزه CIS به استان فارس وارد می‌شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، محل توزیع کالاهای مذکور را فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف و همچنین صنوف منتخب در قالب طرح هزار فروشگاه دانست.

رنجبری با اشاره به آمار توزیع کالاهای اساسی، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، میزان چهار هزار و ۹۸ تن انواع برنج هندی و تایلندی در ۹ مرحله و میزان سه هزار و ۱۲۷ تن شکر در ۵ مرحله در قالب طرح تنظیم بازار با هدف کنترل قیمت کالاهای اساسی خانوار در سطح استان فارس توزیع شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=85615

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.