• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5
مهندس صفرپور معاون فنی و اجرایی شهرداری صدرا:

نهضت خدمات رسانی با الگوی اقدامات جهادی؛ محله به محله شهر صدرا پاکسازی می گردد

  • کد خبر : 8548
  • 24 مهر 1399 - 14:27
نهضت خدمات رسانی با الگوی اقدامات جهادی؛ محله به محله شهر صدرا پاکسازی می گردد
معاون فنی و اجرایی شهرداری صدرا از حضور محله به محله و اقدام جهادی برای انجام خدمات شهری خبر داد.

به گزارش فارس نویس به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری صدرا؛ نهضت خدمات رسانی به مردم و برطرف نمودن مشکلات منطقه ای و محله ای با بسیج تیم خدمات رسان و با نگاه جهادی آغاز شده است.
مهندس صفرپور با اعلام این خبر گفت: در پیمان های شهرداری و اقدامات گسنرده ای که آغاز شده است، طرح های کلی و حداکثر آسفالت معابر به پیمانکاران واگذار می شد که باتوجه به زیرساخت شهری، بسیاری از مشکلات به ظاهر کوچک شهری، باعث ایجاد زحمت برای مردم شده بود.
معاون فنی و اجرایی شهرداری صدرا با اشاره به ارتباط مؤثر با مردم و بررسی گزارشات ارسالی افزود: با بررسی گزارشات مردمی و یا پیام های شهروندان یه شهردار محترم؛ تصمیم گرفتیم تا با به کارگیری امکانات شهرداری و بدون تشریفات زمان بر؛ کوچه به کوچه و محله به محله، مشکلات ریز و درشت مردم را مرتفع سازیم تا ضمن ایجاد حداقل های شهری زیبا، در آستانه بارندگی های فصلی، مشکلی متوجه شهروندان نگردد.
مهندس صفرپور معاون فنی و اجرایی شهرداری صدرا با اعلام نهضت خدمات رسانی با الگوی اقدامات جهادی گفت: با اجاره و استقرار همزمان لودر، گریدرو دو دستگاه بکهو لودر و حضور تیم ۱۵ نفره خدماتی و همچنین عوامل واحدهای عمران، فضای سبز و خدمات شهری؛ روزانه در محله های مختلف شهری حاضر و ضمن پاکسازی محله، لایروبی جداول، انتقال نخاله ها از زمینهای خالی ساخته نشده، هرس درختان، کاشت درخت مورد نیاز، بازگشایی احتمالی پل ها و مسیر انتقال آب، هم سطح سازی پیاده روها و همچنین رفع کمبودهای احتمالی پارک های محله ای؛ تلاش می کنیم نواقص هربخش و محله را مرتفع سازیم.
این حرکت جهادی از خیابان پیشگامان آغاز و در خیابان های بیستون، بلوار فردوسی، بلوار ارم، میخک ۵، لادن و تمام انشعابات این مسیرها ادامه یافته و در تمام نقاط شهری ادامه خواهد یافت.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=8548

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.