• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

سامانه فرزندخواندگی سازمان بهزیستی با هدف شفافیت و تسریع در فرآیند راه اندازی شده است

  • کد خبر : 8539
  • 20 مهر 1399 - 14:15
سامانه فرزندخواندگی سازمان بهزیستی با هدف شفافیت و تسریع در فرآیند راه اندازی شده است
مدیرکل بهزیستی فارس گفت : شفافیت ، تسریع در فرایند و آگاهی بخشی به متقاضیان مهمترین هدف سازمان بهزیستی از راه اندازی سامانه فرزند خواندگی است .

به گزارش فارس نویس به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی فارس، دکتر محمدصادق کشفی نژاد با اشاره به برنامه ریزی و تاکید دولت در خصوص راه اندازی دولت الکترونیک و کاهش مراجعات حضوری مردم در ادارات و سازمان ها، اظهار داشت : راه اندازی سامانه فرزندخواندگی گامی بلند و موثر در راستای تحقق دولت الکترونیک در سازمان بهزیستی و تسریع در فرآیند پاسخگویی و پیگیری مطالبات گروه هدف است.
وی افزود : متقاضیان فرزندخواندگی می توانند جهت ثبت نام و ثبت درخواست از طریق سامانه سازمان بهزیستی به نشانی http://adoption.behzisti.net اقدام نمایند.
مدیرکل بهزیستی فارس تصریح کرد : با اجرایی شدن این سامانه فرآیند ثبت درخواست، رسیدگی، ارجاع، معرفی کودک و پیگیری های متقاضیان به شکل الکترونیکی انجام می شود.
دکتر کشفی نژاد شفافیت مراحل درخواست فرزندخواندگی از ثبت تا دریافت نتیجه ، تسریع در عملیات واگذاری کودکان حائز شرایط فرزندخواندگی ، تشکیل پروفایل فردی برای هر متقاضی جهت اطلاع از آخرین وضعیت پرونده ، قابلیت رصد و ارزیابی مدیران بالاسری در سطوح استانی و کشوری با سطوح دسترسی متناسب در مورد تمامی پرونده ها ، آگاهی بخشی ابتدایی به متقاضیان در خصوص قوانین فرزندخواندگی ، آموزش و آگاهی بخشی بعدی به خانواده های فرزندپذیر ، پیگیری وضعیت فرزندخوانده تا ۱۸سالگی ، ارجاع متقاضیان به مراکز مشاوره معتبر و پیگیری نتایج بصورت الکترونیک ، اطلاع رسانی از تمامی مسیرهای موجود متصل به سامانه مادر(کارتابل شخصی، پیامک و… و در نهایت تجمیع اطلاعات متقاضیان جهت هدایت بهتر فرزندان حائز شرایط برای فرزندخواندگی به استانهای مورد نیاز را از دیگر مزایای این سامانه برشمرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=8539

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.