• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

کمک بهزیستی به تنهایی پاسخگوی خانوارهای آسیب دیده از کرونا نیست / باید همه کمک کنیم سرپرستان خانوار به حوزه اشتغال و کارآفرینی بازگردند

  • کد خبر : 8531
  • 25 شهریور 1399 - 13:10
کمک بهزیستی به تنهایی پاسخگوی خانوارهای آسیب دیده از کرونا نیست / باید همه کمک کنیم سرپرستان خانوار به حوزه اشتغال و کارآفرینی بازگردند
مدیر کل بهزیستی استان فارس گفت : باید همه کمک کنیم تا سرپرستان خانوار آسیب دیده از کرونا به حوزه اشتغال و کارآفرینی بازگردند.

محمد صادق کشفی نژاد افزود: سازمان بهزیستی جهت حمایت از افراد تحت پوشش خود در ایام کرونا به منظور تهیه لوازم بهداشتی در چند نوبت به این افراد مساعدت پرداخت کرد.
کشفی نژاد در ادامه با اشاره به اینکه اما نباید فراموش کرد که این رقم های پرداختی به هیچ وجه خسارت وارده بر این خانوارها را جبران نخواهد کرد افزود: در چنین شرایطی نیاز است تا این افراد را مجددا به حوزه اشتغال و کارآفرینی بازگردانیم.
مدیر کل بهزیستی استان فارس در ادامه با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال برای افراد و دریافت دستمزد و درآمد حاصل از اشتغال می تواند برای اقشار و مددجویان بهزیستی رونق دوباره ای به زندگی این افراد ببخشد ادامه داد: پرداخت اعانه باعث می شود که افراد از فعالیت بیفتند که متاسفانه این اتفاق مشکلاتی را هم برای مددجویان و دولت ایجاد کرده است.

اشتغال ۲۵۴ زن سرپرست خانوار از محل پرداخت تسهیلات

معاونت هماهنگی موسسات غیر دولتی مشارکت‌های مردمی اشتغال و مسکن اداره کل بهزیستی فارس گفت : درسال ۹۸ تعداد ۳۷۱ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت این اداره کل از مشوق‌های بیمه ای معادل ۲میلیارد و ۷۷۷ میلیون و ۹۶۰ هزارو ۲۶۰ ریال (۲٫۷۷۷٫۹۶۰٫۲۶۰ ریال) استفاده کردند.
پریسا زارعی با بیان اینکه تعداد زنان سرپرست خانوار در سال جاری ۶۰۵ نفر است، خاطر نشان کرد : از محل پرداختی ۷۴ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال تسهیلات برای ۲۵۴ زن سرپرست خانوار اشتغال ایجاد شده است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=8531

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.