• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10

شهرک صنعتی شیراز برای محرم آماده می شود

  • کد خبر : 8528
  • 29 مرداد 1399 - 20:43
شهرک صنعتی شیراز برای محرم آماده می شود

به گزارش روابط عمومی شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز، شیوع ویروس کرونا، آیین های عزاداری محرم را نیز همچون دیگر مراسم ها و برنامه های ملی و مذهبی تحت تاثیر قرار داده است . در این راستا شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز با همکاری حوزه مقاومت بسیج کارگری امام حسن مجتبی(ع) ناحیه بقیه الله(عج) […]

به گزارش روابط عمومی شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز، شیوع ویروس کرونا، آیین های عزاداری محرم را نیز همچون دیگر مراسم ها و برنامه های ملی و مذهبی تحت تاثیر قرار داده است . در این راستا شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز با همکاری حوزه مقاومت بسیج کارگری امام حسن مجتبی(ع) ناحیه بقیه الله(عج) و هیات مذهبی شهرک صنعتی جلساتی مبنی به نحوه برگزاری مراسم را برگزار نمودند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری از برگزاری مراسم عزاداری سید سالار شهیدان در شهرک خبر داد و گفت: امسال همچون سال های گذشته مراسم زیارت عاشورا با رعایت پروتکل های بهداشتی از ساعت ۶:۳۰ صبح در مسجد فاطمه الزهرا شهرک برگزار می شود و همچون بعد از نماز مغرب و عشا برنامه عزاداری  در شهرک برقرار می باشد.
 وی افزود : جلسات متعددی با  مسئولین هیئت و هیات امنا مسجد و شرکت خدماتی شهرک برگزار شده و هماهنگی لازم صورت گرفت است.
مدیر عامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد: دستورالعمل های مربوط به پروتکل های بهداشتی برگزاری مراسم توسط واحد ایمنی و بهداشت و محیط زیست شرکت خدماتی آماده و  آموزش های لازم به مسئولین برگزاری مراسم عزاداری ارائه شده است.

زردشت  در ادامه گفت:برنامه سیاهپوشی شهرک صنعتی بزرگ شیراز توسط روابط عمومی شرکت خدماتی شهرک صنعتی با هماهنگی حوزه مقاومت بسیج کارکری امام حسن مجتبی شهرک در حال انجام می باشد و شرکت خدماتی به عنوان نماینده صنعتگران  در برپایی برگزاری سالار شهیدان سعی و تلاش خود را دارد با رعایت پروتکل ها به نحو احسن برگزار نماید.

فرمانده پایگاه مقاومت مسجد قاطمه الزهرا(س) در ادامه گفت: ضمن امادگی جهت برپایی مراسم عزاداری ما خواهان این هستیم که نهضت اباعبدالله را نگهداری کنیم تا فریضه امر به معروف و نهی از منکر احیا شود. و با رعایت پروتکل ها انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=8528

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.