• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
8
معاون فرماندار در شورای ورزش و جوانان شیراز:

حضور شیراز در لیگ برتر فوتبال را دنبال می کنیم

  • کد خبر : 8510
  • 28 مرداد 1399 - 21:22
حضور شیراز در لیگ برتر فوتبال را دنبال می کنیم
علی عسکر جمشیدی در نشست شورای ورزش و جوانان شهرستان شیراز ضمن تأکید بر ضرورت تدوین برنامه و چشم انداز شورای ورزش و جوانان شهرستان اظهار داشت: باتوجه به بستر مناسب و حضور استعدادهای مختلف در مجموعه ورزش شهرستان، این شورا میتواند در برنامه ریزی و ایجاد انگیزه در جامعه ورزشی شهرستان نقش پررنگ و موثری ایفا نماید.

وی مهمترین کارکرد شورای ورزش و جوانان را بهره بردای حداکثری از پتانسیل همه دستگاهها و نهادهای مرتبط در راستای پیشبرد اهداف جامعه ورزشی برشمرد و افزود: با توجه به تاثیر ورزش بر روح و روان جامعه، این شورا به ترویج ورزش در بین همه آحاد مردم خواهد پرداخت و فرمانداری نیز این مهم را با جدیت دنبال خواهد کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار با انتقاد از سرانه پایین فضای ورزشی شهرستان شیراز در مقایسه با دیگر شهرستان های استان، خاطر نشان کرد: آمار سرانه فضای ورزشی شیراز نشان از مظلومیت ورزش در این شهرستان دارد که ما را ملزم به برنامه ریزی جدی در زمینه افزایش فضاهای ورزشی می کند.

جمشیدی با تاکید بر رعایت عدالت در توزیع امکانات و فضاهای ورزشی بین آقایان و بانوان شهرستان، خاطر نشان کرد: تعیین استقرار مکانی و احداث فضاهای ورزشی بایستی براساس موقعیت جعرافیایی و با در نظر گرفتن عواملی همچون تراکم جمعیت و بافت فرهنگی و اجتماعی شهر صورت پذیرد.
وی ضمن اشاره به سالن ها و ورزشگاه های در دست ساخت شهرستان شیراز، ادامه داد: با رفع نواقص ورزشگاه بزرگ پارس، شیراز در آینده نزدیک میزبان جام حذفی فوتبال خواهد بود. وی افزود با حمایت قاطع نماینده عالی دولت در استان و جذب اعتبارات لازم، امیدواریم به زودی شاهد افتتاح سالن شش هزار نفره سرپوشیده شیراز باشیم که علاوه بر افزایش سرانه فضای ورزشی، امکان میزبانی مسابقات ملی و بین المللی را برای کلانشهر شیراز فراهم آورد.

معاون فرماندار، ‌کاهش چشمگیر آمار ثبت بیمه ورزشی طی سه ماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته را نگران کننده خواند و افزود: تعطیلی باشگاهها و سالنهای ورزشی ناشی از شیوع بیماری کرونا می تواند به سطح آمادگی قهرمانان ورزشی شهر آسیب برساند و در این راستا ایجاد بسترهای مناسب جهت آموزش ورزشکاران و به ویژه قهرمانان ورزشی به صورت مجازی باید بیش از گذشته در دستور کار اداره ورزش و جوانان شیراز قرار گیرد تا ضمن ایجاد نشاط برای جوانان، آسیب های ناشی از کرونا را به حداقل ممکن برساند.

علی عسگر جمشیدی حل مشکلات قهرمانان ورزشی، مدیران باشگاهها و نیز مطالبات مردمی مرتبط با ورزش و جوانان را از وظایف اصلی شورای ورزش و جوانان خواند و اظهار داشت: یکی از مطالبات اصلی مردم شیراز داشتن یک تیم فوتبال لیگ برتری است و پیگیری این مهم با تاکید فرماندار شیراز در راس برنامه های شورای ورزش و جوانان شهرستان قرار گرفته است که با حمایت نمایندگان مردم شریف شیراز در مجلس و نیز شورای ورزش و جوانان استان و در راس آن استاندار فارس، این موضوع را به جد دنبال خواهیم کرد‌.
این مقام مسئول از دیگر برنامه های عملیاتی شورای ورزش و جوانان شهرستان را تهیه طرح حمایتی قهرمانان، مربیان، داوران ورزشی و تیم های لیگ برتری از طریق جذب حامیان مالی و ایجاد جاذبه برای مدیران صنایع و بخش خصوصی در راستای سرمایه گذاری و حمایت از ورزش شیراز عنوان کرد.

جمشیدی در پایان از تهیه پیش نویس طرح کمیته تسهیل ازدواج جوانان در اداره ورزش و جوانان خبر داد و افزود: این کمیته در آینده نزدیک و پس از تصویب طرح در شورای ورزش و جوانان شهرستان فعالیت خود را رسما آغاز خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=8510

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.