• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس خبر داد؛

پلمب دو شرکت متخلف حمل و نقل حوزه کالا در پنج ماه نخست امسال

  • کد خبر : 8509
  • 28 مرداد 1399 - 15:18
پلمب دو شرکت متخلف حمل و نقل حوزه کالا در پنج ماه نخست امسال

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس، علیرضا سیاهپور از برخورد و پلمب دو شرکت متخلف در حوزه جابجایی کالا دراستان فارس خبر داد.  مهندس سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس خاطر نشان کرد : با توجه به بررسی های میدانی و همچنین […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس، علیرضا سیاهپور از برخورد و پلمب دو شرکت متخلف در حوزه جابجایی کالا دراستان فارس خبر داد.

 مهندس سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس خاطر نشان کرد : با توجه به بررسی های میدانی و همچنین بازدید کارشناسان حمل و نقل این اداره کل از شرکت های حوزه کالا و پیگیری شکایت رانندگان مبنی بر تخلف شرکت های زیر مجموعه، نهایتاٌ این دو شرکت متخلف شناخته شدو بر اساس آیین نامه اجرایی و قانونی که سازمان تعیین نموده است ، عمده تخلف آنها که سوء استفاده از کارت هوشمند و عدم پرداخت کرایه راننده بوده منجر به پلمب این دو شرکت متخلف حوزه حمل و نقل کالا در کمیسیون ماده ۱۲ گردید.

ایشان افزود: عملکرد کمیسیون ماده ۱۲ که کار آن بررسی تخلفات شرکت ها می باشد، در تیر ماه ۹۹ تعداد ۱۳۸ تخلف شرکت ها مورد بررسی قرار گرفته که ۵۳ مورد آن منجر به رای صادره شد که ۲۵ مورد تبرئه و ۲۶ مورد جریمه قرار گرفته اند.

مهندس سیاهپور در پایان اظهار داشت: که ۲۵۴ شرکت حمل و نقلی با بیش از ۵۷ نفر راننده کار جابجایی حمل و نقل کالا را در استان انجام می دهند و از رانندگان عزیز انتظار داریم در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره ۱۴۱ تلفن گویای سازمان راهداری تماس حاصل نمایند.انتهای خبر​

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=8509

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.