• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
9
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس؛

جانبازان، مدافعان ارزش های اسلامی هستند

  • کد خبر : 849
  • 10 فروردین 1399 - 19:13
جانبازان، مدافعان ارزش های اسلامی هستند
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس به مناسبت سالروز میلاد علمدار دشت کربلا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، با صدور بیانیه ای، یاد و خاطره حماسه آفرینی ها و ایثارگری های جانبازان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان امنیت و حرم و ... را گرامی داشت.

به گزارش ایثار از فارس ؛ در متن بیانیه رجبعلی راهی آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

جانبازان مایه‏ افتخار و سربلندی ملت ایران هستند.امام خمینی(ره) جانبازان، سالکانی هستند که از کاروان شهادت جا مانده اند و خدای سبحان چنین مقرر داشته است که مرغ روحشان چند صباحی در حصار خاک باقی بماند. این سفیران نور و روشنایی، وجودشان بوی بهشت و رنگ عشق و شهادت دارد. جانبازان نماز سرخ عشق را با وضوی خون اقامه کرده اند و زکات جسم خویش را به معشوق تقدیم داشته اند و به بهترین شکل، امر به معروف و نهی از منکر کرده اند و از بدی ها بازداشته اند.
جانبازان عزیز امروز نیز در راه ترویج فرهنگ ناب اسلامی و احیای ارزش ها ، محکم و استوار ایستاده اند و در هر شرایطی در صحنه حاضرند و از تندباد حوادث نمی هراسند و متزلزل نمی شوند و این جز در پرتو ایمان والا و روح مهذّب و پاکشان میسّر نیست.
روز جانباز یادآور ایمان عمیق، فداکاری بی دریغ، وفاداری به آرمان های اسلامی و انسانی این بزرگ مردانی است که قامت غیرت برافراشتند تا ایران اسلامی استوار بماند. برای بنده افتخاری است که در سالروز ولادت باب الحوائج، حضرت ابوالفضل العباس(ع)، از حماسه آفرینی ها و ایثارگری های جانبازان گرانقدر و سرافراز انقلاب اسلامی قدردانی نموده و توفیق روزافزون آن عزیزان را از خداوندمنان مسئلت نمایم.
رجبعلی راهی
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=849

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.