• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
1
معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور:

اقدامات اثربخش مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز در بخش حمل‌ونقل عمومی/ این اقدامات الگویی برای سایر شهرهای کشور است

  • کد خبر : 82475
  • 22 آذر 1402 - 19:00
اقدامات اثربخش مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز در بخش حمل‌ونقل عمومی/ این اقدامات الگویی برای سایر شهرهای کشور است
معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در بازدید از حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز در آستانه هفته حمل‌ونقل گفت: اقدامات اثربخش مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز در بخش حمل‌ونقل عمومی به‌ویژه قطار شهری، قطعاً رضایت و آسایش مردم را به ارمغان می‌آورد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، سید سجاد انوشه طی بازدید از مجموعه حمل‌ونقل و ترافیک به بررسی اقدامات و فعالیت‌های این حوزه پرداخت.

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ضمن ابراز خرسندی از بازدید معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز در آستانه هفته ملی حمل‌ونقل اظهار کرد: با بررسی‌های صورت گرفته از فعالیت‌های کلان این مجموعه در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهر شیراز می‌توان اقدامات شایسته این مجموعه را الگویی برای سایر شهرهای کشور دانست و بااطلاع رسانی مناسب از ظرفیت‌های این مجموعه بهره‌مند شد و همه ارکان حمل‌ونقل کشور را با عزمی جدی‌تر در کنار یکدیگر قرار داد.

وی گفت: با توجه به اینکه حوزه حمل‌ونقل با همه مردم مستقیماً در ارتباط است، هر اقدام کوچک و بزرگی که در آن رقم می‌خورد مشخصاً برکات آن به‌صورت ملموس در زندگی مردم تأثیرگذار خواهد بود.

انوشه با اشاره به اقدامات مهم در حمل‌ونقل عمومی شهر شیراز اضافه کرد: در بخش تاکسی‌رانی شاهد نوسازی حجم بی‌سابقه‌ای از خودروهای تاکسی فرسوده در مقایسه با کل کشور هستیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بیان کرد: در حوزه اتوبوس‌های برقی و دیزلی نیز با پیگیری‌ها و توافقات انجام‌شده در آینده نزدیک شاهد تحولاتی در ناوگان انبوه بر این کلان‌شهر خواهیم بود.

وی با ابراز خرسندی از اقدامات شهرداری شیراز در بخش قطار شهری و سرعت رضایت‌بخش پروژه‌های این مجموعه بیان کرد: اقدامات اثربخش مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز در بخش حمل‌ونقل عمومی به‌ویژه قطار شهری، قطعاً رضایت و آسایش مردم را به ارمغان می‌آورد.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=82475

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.