• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
12

عیادت معاون درمان وزارت بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از پدر پیوند کبد ایران

  • کد خبر : 8085
  • 17 مهر 1399 - 14:27
عیادت معاون درمان وزارت بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از پدر پیوند کبد ایران
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به نیابت از وزیر بهداشت از دکتر «سید علی ملک حسینی» پدر پیوند کبد ایران عیادت کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «ملک حسینی» عضو هیات علمی دانشگاه و پدر پیوند کبد ایران، چند روزی است که بر اثر ابتلا به کروناویروس، در بیمارستان پیوند اعضای ابوعلی سینا بستری و تحت مراقبت است.

دکتر «قاسم جان بابایی» معاون درمان وزارت بهداشت در حاشیه عیادت از دکتر «ملک حسینی» گفت: به نیابت از دکتر «نمکی» وزیر بهداشت از دکتر ملک حسینی که پزشکی حاذق و سرشناس و دوست داشتنی در دنیا و به ویژه کشور است، عیادت شد.

او با اشاره به بررسی وضعیت سلامت دکتر ملک حسینی و اعلام خبر بهبودی او نسبت به روز گذشته طبق گزارش های پزشکان، اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت تنفس دکتر ملک حسینی نسبت به روز گذشته بهبود یافته، به صورت کامل هوشیار است و می تواند طولانی مدت صحبت کند که مایه امیدواری است.

معاون درمان وزارت بهداشت همچنین از بهبود نتایج آزمایش های پزشکی این استاد برجسته نسبت به روزهای پیشین بستری خبر داد و برای بازیابی سلامت او ابراز امیدواری کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز اظهار کرد: وزیر بهداشت طی تماس تلفنی علاقه مندی خود را برای عیادت از دکتر ملک حسینی اظهار داشتند که به دلیل کسالت، این ماموریت به دکتر جان بابایی سپرده شد.

دکتر «مهرزاد لطفی» نیز با اشاره به پیگیری های انجام شده برای درمان و بازیابی سلامت این استاد پزشکی افزود: امیدواریم به برکت این ایام معنوی، به زودی شاهد سلامت کامل دکتر ملک حسینی باشیم

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=8085

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.