• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8

رادیو طبیعت، نخستین رادیوی اینترنتی کشور افتتاح شد

  • کد خبر : 8079
  • 18 مهر 1399 - 17:55
رادیو طبیعت، نخستین رادیوی اینترنتی کشور افتتاح شد
نخستین شبکه رادیویی اینترنتی با نام «رادیو طبیعت» با مجوز صدا و سیمای جمهوری اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با پخش ۲۴ ساعته و سراسری راه اندازی شد.

شبکه رادیویی طبیعت که به تازگی راه اندازی شده است در تلاش است تا با کنار زدن محدودیت‌های زمانی و مکانی و با نگاهی نو؛ زیبایی‌های زندگی و جهان پیرامون را نشان دهد.

در اهداف این شبکه رادیویی؛ ارائه برنامه‌ها و محتوای جذاب متناسب با دیدگاه روز و با محوریت حفظ محیط زیست و منابع طبیعی تعریف شده است.

گسترش فناوری‌های نوین و نمایش داشته‌ها و ظرفیت‌های طبیعی ایران راه اندازی یک رادیوی اینترنتی برای طبیعت را در پی داشت تا تجمیع محتوا‌های پراکنده تولید شده با موضوع محیط زیست در فضای مجازی از دیگر اهداف این شبکه رادیویی به شمار آید.

توجه ویژه به مخاطبان، به‌عنوان ذی‌نفعان اصلی، همکاری همه‌جانبه و حرفه‌ای با تولیدکنندگان و تهیه‌کنندگان محتوا در رادیو، تلویزیون و سینما، توجه به نیرو‌های جوان و پرانگیزه و حمایت از استعداد‌های کمتر دیده شده در حوزه برنامه‌سازی و ایده‌پردازی از اهداف جدی شبکه اینترنتی رادیو طبیعت است.

این شبکه رادیویی با مجوز رسمی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راه‌اندازی و اجرا شده است.

سمیع زاده مدیر این رادیو در استان فارس گفت: مخاطبان این رسانه‌ی شنیداری را طیف‌های گسترده و گوناگونی از فعالان و عموم علاقه‌مندان به حوزه کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست تشکیل می‌دهند.

او گفت: «رادیو طبیعت» به هیچ گروه، حزب، سازمان، نهاد و بنگاه اقتصادی و یا سیاسی دولتی یا غیر دولتی وابسته نیست و در چارچوب ضوابط، قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی ایران و با هدف اطلاع رسانی صحیح، سریع و دقیق در این حوزه فعالیت و خدمات رسانی می‌کند.

سمیع زاده هدف اصلی این رسانه شنیداری را کمک به اشاعه فرهنگ کشاورزی سالم، علمی و حرفه ای، حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست و انتشار سریع اخبار این حوزه اعلام کرد.

مدیر رادیو طبیعت در ادامه از شنوندگان خود خواست، از آنجایی که رادیو طبیعت، به تازگی راه اندازی گردیده و نوپا است، نظرات و انتقادات و پیشنهادات خود را جهت بهبود برنامه‌های این رادیو به آدرس info@radiotabiat.ir ارسال کنند.

وی در پایان اعلام کرد: مخاطبان می‌توانند رادیو طبیعت را در آدرس www.radiotabiat.ir و همچنین تلفن همراه خود دریافت کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=8079

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.