• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3
در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز صورت گرفت؛

تقدیر از اذان گوی پیشکسوت شهر شیراز

  • کد خبر : 7991
  • 10 مهر 1399 - 15:13
تقدیر از اذان گوی پیشکسوت شهر شیراز
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: به پاس یک عمر خدمت صادقانه از «یحیی کریمی» علاقه‌بند، پیشکسوت و قدیمی‌ترین اذان‌گوی شهر شیراز قدردانی بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، «سید احمدرضا دستغیب» با اشاره به برگزاری یکصد و سی و پنجمین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز که با حضور اعضای کمیسیون، مدیران شهرداری و جمعی از مشاوران و کارشناسان شورا و شهرداری برگزار شد، تصریح کرد: با توجه به سیاست‌ها و رویکردهای شورای دوره پنجم، اهداف برنامه پنج ساله و پروژه‌های سال ۹۹ بررسی و علاوه بر انطباق با رویکردهای شورا به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.
ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری با اشاره به طرح جمعی از اعضای شورا مبنی بر احداث المان شهدای نهضت سوادآموزی که بر اثر بمباران حملات هوایی رژیم بعثت عراق در دوران دفاع مقدس اتفاق افتاده است،عنوان داشت: با موافقت با کلیات طرح مقرر شد به منظور بررسی نیازسنجی، امکان سنجی و همچنین پیش‌بینی و برآورد بودجه و جانمایی محل مناسب منطبق با مبلمان شهری شهرداری موظف شد در این خصوص اظهار نظر کرده و متعاقبا نتایج را در جلسات آتی کمیسیون مطرح کند.
دستغیب در خصوص ایراد فرمانداری شهرستان شیراز به مصوبه آیین‌نامه حمایت از تشکیل و فعالیت سازمان‌های مردم نهاد گفت: دو هفته به کمیته اجتماعی فرصت داده شده است تا با برگزاری جلسه با نماینده فرمانداری نتایج به کمیسیون ارائه شود.
گفتنی است یحیی کریمی علاقه بند متولد سال ۱۳۰۴ شهر شیراز که در سال‌های متمادی سابقه اذان‌گویی در مساجد جامع عتیق، جامع شهدا، مولا، مشیر، ظهراب بیگ، بیت العباس و خیرات را دارد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7991

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.