• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

توسط اداره ثبت اسناد و املاک اقلید سند مالکیت قله “بل”این شهرستان به نام دولت صادر گردید

  • کد خبر : 7916
  • 24 شهریور 1399 - 6:35
توسط اداره ثبت اسناد و املاک اقلید سند مالکیت قله “بل”این شهرستان به نام دولت صادر گردید
سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس با اشاره به صدور سند قله "بل" شهرستان اقلید بنام دولت ابراز داشت: با اشراف به اینکه صدور اسناد این اراضی از مهم ترین راهکارها در جلوگیری از تعدی افراد سودجو و فرصت طلب می باشد حرکت خود در این راستا با محوریت دفاع از حقوق بیت المال را تداوم خواهیم بخشید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک فارس با همت اداره ثبت اسناد و املاک اقلید سند قله “بل” در این شهرستان به نام دولت جمهوری اسلامی صادر و به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اقلید تسلیم گردید.
در همین ارتباط سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس تلاش های شبانه روزی ادارات تابعه ثبتی این استان در جهت تثبیت اراضی ملی و منابع طبیعی طی ماه های سپری شده از سال جاری را ماحصل تعامل مطلوب با ادارات منابع طبیعی عنوان داشت و از برنامه های این اداره کل در سرعت بخشی به صدور اسناد ملی و دولتی در صورت تداوم همکاری این ادارات و ارسال نقشه های مبتنی بر استانداردهای کاداستر و سامانه شمیم خبر داد.
همچنین وی مستند سازی اراضی ملی را ضامن حفظ و حراست از این اراضی برشمرد و خاطر نشان ساخت: با اشراف به اینکه صدور اسناد این اراضی از مهم ترین راهکارها در جلوگیری از تعدی افراد سودجو و فرصت طلب می باشد حرکت خود در این راستا با محوریت دفاع از حقوق بیت المال را تداوم خواهیم بخشید.
گفتنی است کوه بل به معنای بلند، مرتفع ترین قله کوهستان سفید از منطقه زاگرس و بلندترین کوه استان فارس می باشد که در بخش مرکزی شهرستان اقلید واقع شده است. این کوه با ارتفاع ۳ هزار و ۹۴۳ متر یازدهمین قله بلند ایران محسوب می گردد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7916

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.