• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
6
در ادامه بازرسی های سرزده از واحدهای تابعه ثبتی صورت پذیرفت:

بازدید از اداره ثبت شهرستان کازرون

  • کد خبر : 7913
  • 23 شهریور 1399 - 6:33
بازدید از اداره ثبت شهرستان کازرون
مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس در دیدار با کارکنان اداره ثبت کازرون عنوان داشت: در راستای تأکیدات رییس قوه قضاییه در مبارزه با فساد حرکت در مسیر سالم سازی فضای ادارات ثبتی استان را مهم ترین اولویت خود دانسته و در این مسیر تمام ظرفیت های ممکن را به کار خواهیم گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک فارس در تاریخ چهارشنبه ۱۹ شهریورماه سال جاری و در ادامه بازدید از ادارات تابعه ثبتی، مدیرکل ثبت این استان و هیأت همراه ضمن بازدید از اداره ثبت شهرستان کازرون از نزدیک در جریان نحوه عملکرد این اداره در انجام فرایندها و نحوه پاسخگویی به مراجعین قرار گرفتند.
بازدید کنندگان با حضور در بخش های مختلف این اداره، بازبینی پرونده ها، دیدار با کارکنان و مراجعین و استماع موارد مطروحه در جریان امور قرار گرفتند.
سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت فارس با حضور در جمع پرسنل این اداره با اشاره به اینکه فلسفه وجودی ادارات ثبت اسناد و املاک هویت بخشی و تثبیت مالکیت ها و دفاع از حقوق جامعه در این راستا می باشد خواستار تداوم روند مطلوب خدمت رسانی در حوزه های مرتبط به مردم فهیم شهرستان گردید و خواستار پیاده سازی هر چه مطلوب تر مبحث “تکریم ارباب رجوع” در ادارات تابعه گردید.
وی ضمن اشاره بر ضرورت برنامه ریزی های لازم در راستای پیشبرد برنامه های مصوب سازمانی، استفاده بهینه از نیروی انسانی در بخش های مختلف ارائه خدمات را از جمله مهم ترین عوامل موفقیت ادارات ثبت برشمرد و بر بکارگیری پرسنل کارآمد و متعهد در بخش های حساس ادارات تأکید نمود.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس افزود: در راستای تأکیدات رییس قوه قضاییه در مبارزه با فساد حرکت در جهت سالم سازی فضای ادارات ثبتی استان را مهم ترین اولویت خود دانسته و در این راستا تمام ظرفیت های ممکن را به کار خواهیم گرفت.
هاشمی از پرسنل این اداره خواست تا با همدلی و همراهی بیش از پیش زمینه پیاده سازی برنامه های تحولی سازمان ثبت را فراهم نموده و با تلاش مضاعف روند مطلوب خدمات رسانی به جامعه را تداوم بخشند.
لازم به توضیح می باشد در جریان این بازدید تعدادی از مراجعین به این واحد ثبتی با مدیرکل ثبت فارس دیدار نموده و ضمن بیان مشکلات خود و دریافت دستورات لازم از نحوه رسیدگی و فرایندهای موجود ارائه خدمت در اداره فوق اعلام رضایت نمودند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7913

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.