• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9

بهره برداری از ۱۴۶ واحد مسکونی بازسازی شده در شهرستان آباده با مشارکت بنیاد مسکن

  • کد خبر : 7897
  • 26 شهریور 1399 - 6:18
بهره برداری از ۱۴۶ واحد مسکونی بازسازی شده در شهرستان آباده با مشارکت بنیاد مسکن

سرپرست  بنیاد مسکن شهرستان آباده از افتتاح و بهره برداری از ۱۴۶ واحد مسکونی بازسازی شده و برخوردار از تسهیلات ویژه مسکن روستایی خبر داد و بیان داشت : این واحد های مسکونی از تسهیلات ویژه بازسازی و بهسازی و وام و تسهیلات واحد های آسیب دیده از سیل سال گذشته برخوردار شده اند و […]

سرپرست  بنیاد مسکن شهرستان آباده از افتتاح و بهره برداری از ۱۴۶ واحد مسکونی بازسازی شده و برخوردار از تسهیلات ویژه مسکن روستایی خبر داد و بیان داشت : این واحد های مسکونی از تسهیلات ویژه بازسازی و بهسازی و وام و تسهیلات واحد های آسیب دیده از سیل سال گذشته برخوردار شده اند و اکنون با اتمام مراحل مرمت و بازسازی دراختیار صاحبان آنان قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، حمید رضا عابدی با بیان اینکه بنیاد مسکن با اعطای تسهیلات بهسازی و بازسازی و همچنین با وام ها و کمک های بلا عوض در ترمیم خسارت های ناشی از سیل اقدامات شایسته انجام داده است و همیشه در کنار مردم بوده است.

عابدی اضافه کرد : از سال گذشته تا کنون ۱۱۶ واحد برخوردار از تسهیلات ویژه بازسازی مسکن روستایی در استان فارس به بهره برداری رسیده است این واحد ها از ۶۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات و خودیاری و آورده متقاضیان برخوردار شده است.

سرپرست  بنیاد مسکن شهرستان آباده همچنین گفت : دراین مدت همچنین ۳۰ واحد مسکونی آسیب دیده از سیل در شهرستان آباده مرمت و بازسازی شده است این واحد ها از ۲۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات و آورده متقاضیان برخوردار بوده است.

عابدی با بیان اینکه حداکثر پیگیری ها برای روان سازی اعطای تسهیلات بانکی به متقاضیان انجام شده است گفت:  خسارت دیدگان  معمولا برای دریافت این تسهیلات کم بهره می توانند بصورت مثلثی ضامن یکدیگر شوند و اعتبار اخذ شده را با سفته ضمانت می کنند.

وی خواستار همکاری و مشارکت بانکها برای اعطای بیشتر تسهیلات بازسازی به متقاضیان شد و افزود: نباید هیچ اشکالی در کارهای اداری برای دریافت وام و تسهیلات ایجاد شود ، به بانک ها برای پرداخت تسهیلات اعلام کرده ایم  که دراین زمینه همکاری بیشتری داشته باشند ، بنیاد مسکن  در کنار مردم است  تا مراحل کار و دریافت وام انجام شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7897

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.