• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
10
فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع)شیراز

مقارن با هفته دفاع مقدس، استان فارس میزبان دو شهید گلگون کفن است

  • کد خبر : 7847
  • 28 شهریور 1399 - 10:01
مقارن با هفته دفاع مقدس، استان فارس میزبان دو شهید گلگون کفن است
سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع)شیراز: پاسداشت حرمت شهدا وظیفه تمامی اقشار مردم و جامعه مسولان است

فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع)شیراز در جلسه هماهنگی ستاد استقبال از پیکر پاک شهدا گفت: پیکر مطهر دوشهید گلگون کفن دوران هشت سال دفاع مقدس پس از ۳۲ سال دوری از وطن و خانواده، در داریون و فسا به خاک سپرده خواهد شد.

سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی با اعلام خبر بازگشت پیکر مطهر شهدا به استان فارس خاطر نشان کرد:در روز یکشنبه ۳۰ شهریور مراسم استقبال از دو شهید گرانقدر ساعت ۸ صبح در فرودگاه شهید دستغیب شیراز برگزار و پس از قرایت زیارت عاشورا و مداحی با حضور خانواده شهدا،جانبازان و ایثارگران و بسیجیان به معراج شهدای بنیاد حفظ آثار منتقل خواهند شد.

وی حفظ حرمت و ارج نهادن بر مقام والای شهدا را وظیفه تمامی اقشار مردم و جامعه و مسوولان ارزیابی کرد و افزود: پیکر پاک و مطهر شهید باباجان عابدی صبح چهارشنبه دوم شهریور ساعت ۸ صبح در میان حضور گرم و صمیمی مردم شهید پرور و ولایتمدار به شهر داریون بدرقه و در گلزار شهدا به خاک سپرده خواهد شد.

سرگرد پاسدار حبیب الله زارع، معاون فرهنگی و حفظ آثار سپاه احمدبن موسی(ع) نیز در این زمینه گفت: شهید باباجان عابدی در عملیات غرور آفرین بیت المقدس ۷ در سال ۱۳۶۷ به خیل عظیم شهدا پیوست و در روز پنجشنبه ۲۷ شهریور جمعی از مدیران ادارات و بنیاد شهید و فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) به دیدار خانواده معظم شهید عابدی در داریون رفته و خبر تفحص پیکر پاک شهید و ورود پیکر مطهر شهید به زادگاهش را اعلام خواهند کرد.
در ادامه جناب سرگرد زارع افزودند: تمام مراسمات شهید با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ستاد کرونا انجام خواهد شد و از همه عزیزانی که در مراسم حضور پیدا خواهند کرد تقاضا میشود فاصله اجتماعی را رعایت نمایند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7847

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.