• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
3
استاندار فارس؛

عملکرد روابط عمومی دستگاه ها رتبه بندی شود

  • کد خبر : 78400
  • 16 آبان 1402 - 11:47
عملکرد روابط عمومی دستگاه ها رتبه بندی شود
دکتر ایمانیه در دیدار با پرسنل روابط عمومی استانداری فارس، بر ضرورت رتبه بندی عملکردی روابط عمومی دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: تشویق از روابط عمومی های برتر و ایجاد انگیزه برای آنان در کنار قدردانی از زحمات ایشان با رتبه بندی عملکردی میسر می شود.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس دکتر محمد هادی ایمانیه در دیدار با پرسنل روابط عمومی استانداری فارس، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ایشان، گفت: آن چه از تلاش های شما محسوس یا نامحسوس باشد قطعا در منظر و محضر خداوند ثبت شده است و آنچه با اخلاص صورت پذیرد قطعا از جانب خداوند جبران می شود.

استاندار فارس، با اشاره به مطالب عنوان شده در جلسه، گفت: در حد مقدورات مسائل رفاهی پرسنل را بهبود و تامین تجهیزات سخت افزاری را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنیم؛ طبیعتا لازم است امکانات سخت افزاری مورد نیاز از جمله دوربین، فیبر نوری، اینترنت و …  تامین شود.

دکتر ایمانیه به تهیه کتاب دستاوردهای دوساله دولت سیزدهم با همکاری سایر دستگاه اشاره کرد و گفت: تهیه کتاب صعود ۷۳۰ اقدام جالبی است اما نیاز به تکمیل بیشتر و دقت در درج داده ها دارد؛ عدم توجه به بعضی نکات، ممکن است زحمات شما را به حاشیه ببرد و منجر به عدم توجه به نقاط قوت شود.

وی با تاکید براینکه تامین نیروی انسانی مجرب و آگاه، در عین حال خوش سلیقه لازمه اقدامات اطلاع رسانی است، افزود: حجم انبوهی از درخواست ها و مطالبات از مسیرهای مختلف به مدیریت استان واصل می شود که نیاز است از مسیر اصلی و مرتبط با آن پیگیری شود تا منجر به نتیجه گردد.

نماینده عالی دولت در فارس، ضمن اینکه مدیرکل روابط عمومی استانداری را موظف کرد تا عملکرد روابط عمومی سازمان ها و دستگاه ها را ارزیابی و بصورت رتبه بندی اعلام کند، تاکید کرد: تشویق از روابط عمومی های برتر و ایجاد انگیزه برای آنان در کنار قدردانی از زحمات ایشان با رتبه بندی عملکردی میسر می شود.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها، منحصر به شخص عالی سازمان و دستگاه نیستند، تصریح کرد: اخبار عملکرد سازمان که نتیجه ای از عملکرد مدیران و کارکنان به تناسب اقدامات و عملکردها منتشر شود. با تبیین عملکرد مدیریت استانداری، مردم متوجه فعالیت و پویایی که در مجموعه در حال انجام است می شوند و این، برای بنده باعث خرسندی است.

در ابتدای این دیدار صمیمانه همکاران روابط عمومی به بیان گزارش اقدامات انجام شده پرداختند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=78400

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.