• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
15

روستای کت گنبد سروستان و کارکردهای توسعه روستایی با مشارکت بنیاد مسکن

  • کد خبر : 7834
  • 22 شهریور 1399 - 22:18
روستای کت گنبد سروستان و کارکردهای توسعه روستایی با مشارکت بنیاد مسکن
نشست بازنگری طرح هادی روستای کت گنبد از بخش مرکزی شهرستان سروستان با حضور مدیر بنیاد مسکن این شهرستان و نمایندگان سازمان ها و نهادهای مسوول برگزار شد، غلامرضا منعم مدیر بنیاد مسکن شهرستان سروستان بازنگری در طرح های هادی را فرصتی برای توسعه روستاها و افزایش جمعیت مقیم دراین مناطق دانست .

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، مدیر بنیاد مسکن شهرستان سروستان با یاد آوری اینکه بازنگری در طرح های هادی فرصتی های تازه برای اعطای زمین به متقاضیان و افزایش جمعیت ساکن در روستاها ایجاد می کند گفت: بسیاری از افراد و زوج های جوان و همچنین کسانیکه قصد مهاجرت معکوس دارند می توانند از ظرفیت های بازنگری در این طرح ها بهره مند باشند .

منعم خاطر نشان کرد : عمر ۱۰ ساله طرح هادی در  برخی از روستاها به پایان می رسد و دستگاه‌های مرتبط برای تداوم تخصیص اعتبار برای تامین عادلانه امکانات و کمک به ماندگاری جوانان در روستاها طرح های بازنگری را بررسی کنند .

مدیر بنیاد مسکن شهرستان سروستان اضافه کرد: طرح هادی روستایی با اهدافی از جمله ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، تامین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی، رفاهی، هدایت وضعیت فیزیکی روستا و بهبود مسکن روستائیان و خدمات محیط زیستی و عمومی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا می شود.

وی خواستار مشارکت و همراهی دستگاههای مسوول برای بازنگری در طرح های روستاهایی که نیازمند بازنگری هستند شد و اضافه کرد : تاخیر در بازنگری این طرح باعث افزایش قیمت زمین در روستا، مهاجرت به شهرها برای سکونت و مشکل در ارایه خدمات دستگاه ها می شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7834

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.