• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

شهرستان خنج و گشایش های تازه برای اجرای طرح مسکن اقدام ملی با مشارکت بنیاد مسکن

  • کد خبر : 7800
  • 20 شهریور 1399 - 19:05
شهرستان خنج  و گشایش های تازه برای اجرای طرح مسکن اقدام ملی با مشارکت بنیاد مسکن
نشست هماهنگي طرح اقدام ملي مسكن در شهرستان خنج با حضور فرماندار این شهرستان ، مدير بنياد مسكن شهرستان خنج و مسئول طرح اقدام ملي در منطقه جنوب جهت بررسي موانع و تسريع در حل مشكلات از جمله تامين شبكه و انشعاب آب برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، مختارعباسی فرماندار شهرستان خنج ، اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان خنج را در جهت رفع نیاز شهروندان به مسکن توسعه یافته دانست و بر لزوم استفاده از همه ظرفیت های قانونی در این راه تاکید کرد .

فرماندار شهرستان خنج با بیان اینکه تامین مسکن یکی از ضروری ترین اقدامات در جهت خدمت به شهروندان و مردم است اضافه کرد : بنیاد مسکن دراین راه اقدامات موثری انجام داده و امید است با گشایش های تازه دراین راه ، مسیر برای شتاب بخشی به اجرای طرح یاد شده هموار شود .

مدیر بنیاد مسکن شهرستان خنج نیز طرح اقدام ملی مسکن را یک طرح فراگیر برای تامین مسکن متناسب با نیازهای طبقات مختلف جامعه عنوان کرد و افزود: همه ظرفیت های قانونی برای اجرای این طرح به کار گرفته شده است.

احمد عبداللهی با یادآوری اینکه اعطای تسهیلات مشارکت برای احداث واحدهای مسکونی در طرح اقدام ملی با اولویت انجام می شود افزود: شهرستان خنج دراین حوزه اولویت های مناسبی برای اجرای طرح دارد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان خنج خاطر نشان کرد : در طرح اقدام ملی مسکن   شرایط متقاضیان   شامل تاهل، فاقد مالکیت مسکونی از اول فرودین ۸۴، عدم استفاده از امکانات دولتی و تسهیلات یارانه‌دار در موضوع مسکن و همچنین سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا  است  این طرح برای  اقشار کم درآمد جامعه امتیازاتی تعریف کرده و متقاضیان  پس از ثبت نام و آورده خود در سالهای اجرای طرح  صاحب خانه می شوند .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7800

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.