• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
7

هتلداری و انیمیشن برای نخستین بار به رشته های دانشکده فنی و حرفه ای دختران شیراز اضاف شد

  • کد خبر : 7797
  • 20 شهریور 1399 - 19:03
هتلداری و انیمیشن برای نخستین بار به رشته های دانشکده فنی و حرفه ای دختران شیراز اضاف شد
دانشکده فنی و حرفه ای دختران شیراز - الزهرا(س) تنها دانشکده دولتی استان فارس است که در سال تحصیلی 1400-99 نسبت به پذیرش دانشجو در رشته های هتلداری و انیمیشن دیجیتال اقدام می کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس، رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دختران شیراز با اشاره به افزوده شدن رشته های جدید تحصیلی در این دانشکده  اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید رشته هتلداری در مقطع کاردانی به رشته های دانشکده فنی و حرفه ای دختران شیراز اضافه شده و امیدواریم با توجه به گردشگری بودن کلان شهر شیراز و استان فارس بتوانیم برنامه های مناسبی در آموزش تخصصی این رشته و تربیت نیروهای ماهر داشته باشیم.

آرتمیس هوشیار افزود: در مقطع کارشناسی نیز رشته های طراحی لباس، انیمیشن دیجیتال  و گرافیک  به تعداد رشته های دانشکده فنی دختران شیراز اضافه شده است.

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دختران شیراز خاطرنشان کرد: برای نخستین بار نیز با مجوز صادر شده توسط شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مقطع کارشناسی معماری پیوسته پذیرش دانشجو داریم که این مهم نیز فضای مناسب تحصیلی را برای علاقه مندان به ادامه تحصیلی در رشته معماری را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه دانشکده فنی و حرفه ای دختران شیراز دارای ۱۷ رشته فعال در مقاطع کاردانی و کارشناسی بوده و در سه گروه هنر و معماری، علوم انسانی و فنی و مهندسی فعال است، بیان کرد: تعداد دانشجویان دختر این دانشکده حدود دو هزار و ۳۰۰ دانشجو بوده و تحصیل در این دانشگاه نیز رایگان است.

هوشیار با قدردانی از اقدامات دکتر جامعی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس در راستای کمک به ارتقاء دانشکده فنی و حرفه ای دختران شیراز بیان کرد: پیشرفت، ارتقاء و گسترش آموزش با توجه به نیاز جامعه از اهداف ما در حوزه آموزش دانشجویی به شمار می رود.

رئیس دانشکده دختران شیراز با تاکید بر اینکه اساتید وکارکنان این دانشکده از توانمندی های بالای در حوزه آموزش عالی مهارتی برخوردار هستند بیان کرد: همواره تلاش ما برای فراهم کردن زیرساخت های مناسب جهت ادامه تحصیلات دانشجویان است و بر این اساس نیز رشته هایی را برای تحصیل فعال می کنیم که دانشجو با یک مهارت فنی از دانشگاه فارغ التحصیل شده و بتواند به راحتی وارد بازار کار شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7797

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.