• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
3
رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز اعلام کرد؛

نوسازی خطوط معاینه فنی خودروهای سبک مرکز معاینه فنی شماره یک شیراز

  • کد خبر : 77575
  • 08 آبان 1402 - 19:53
نوسازی خطوط معاینه فنی خودروهای سبک مرکز معاینه فنی شماره یک شیراز
رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز با اشاره به نوسازی خطوط معاینه فنی خودروهای سبک مرکز معاینه فنی شماره یک گفت: این مرکز، بزرگ‌ترین مرکز معاینه فنی استان فارس، با استعداد ۵ خط، از سال ۱۳۸۳ شروع به ارائه خدمات به شهروندان کرده که این فرآیند در سال‌های اخیر به‌صورت مستمر و بدون وقفه ادامه داشته است.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، پیمان باباخانی با اشاره به نوسازی خطوط معاینه فنی خودروهای سبک مرکز معاینه فنی شماره یک اظهار کرد: این مرکز، بزرگ‌ترین مرکز معاینه فنی استان فارس، بااستعداد ۵ خط، از سال ۱۳۸۳ شروع به ارائه خدمات به شهروندان کرده که این فرآیند در سال‌های اخیر به‌صورت مستمر و بدون وقفه ادامه داشته است.

او افزود: ارائه سرویس و خدمات مستمر در سال‌های اخیر موجب فرسودگی و نقص فنی تعدادی از خطوط شده و عدم توانایی نمایندگی انحصاری برای تأمین و تعویض قطعات مستهلک و همچنین عدم پشتیبانی شرکت سازنده فرانسوی به دلیل تبعیت از تحریم‌ها موجب کاهش ظرفیت ارائه خدمات به تعداد ۳ خط معاینه فنی از سال ۱۳۹۸ تاکنون شده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته از اواسط تیرماه سال جاری ۲ خط از ۵ خط موجود نوسازی و هم‌زمان بازسازی و تعمیرات فنی ۳ خط دیگر و بهسازی سیستم کابل‌کشی و تعویض قطعات موردنیاز نیز در دستور کار سازمان قرار گرفت.

باباخانی گفت: در حال حاضر مرکز معاینه فنی شماره یک شیراز با تمام ظرفیت آماده ارائه خدمات به شهروندان گران‌قدر است .

قابل‌ذکر است ۶ مرکز معاینه فنی خودرو سبک بااستعداد ۱۵ خط و پذیرش متوسط ماهیانه حدود ۱۵۰۰۰ خودرو مشغول ارائه خدمات فنی به مراجعین است.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=77575

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.