• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
3
معاون استاندار فارس؛

جنایات داعش در حرم شاهچراغ(ع) انزجار مردم دنیا را افزایش داد

  • کد خبر : 76988
  • 04 آبان 1402 - 15:04
جنایات داعش در حرم شاهچراغ(ع) انزجار مردم دنیا را افزایش داد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه داعش دو مرتبه جنایت تروریستی خود را در حرم شاهچراغ(ع) تکرار کرد، این اقدامات کور داعش را موجب افزایش انزجار مردم دنیا نسبت به داعش و تکفیری‌ها دانست.

به گزارش سحاب پرس، اسماعیل قزلسفلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) گفت: سال گذشته در چنین روزی عده‌ای از مردم برای عبادت به یک مکان مذهبی روی آورده بودند اما به صورت مظلومانه در حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) به شهادت رسیدند.

وی ضمن محکوم کردن جنایات دشمنان اظهار کرد: این حرکت دشمن سرآغازی بود برای اینکه مردم وارد میدان شوند و با هوشیاری که به خرج دادند پرونده اغتششات پاییز ۱۴۰۱ را ببندند.

قزلسفلی تصریح کرد: بخشی از کسانی که در این حادثه تروریستی به شهادت رسیدند، دانش‌آموز بودند که شهادت این دانش‌آموزان با ۱۳ آبان که سالروز شهادت حسین فهمیده است، تقارن پیدا کرد لذا این دهه را به عنوان شهدای دانش‌آموز نامگذاری کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تأکید کرد: نامگذاری دهه‌ای به نام شهدای دانش‌آموز باعث شد تا فضای تبیینی و تبلیغی خوبی برای نسل جدید به وجود آید.

وی اظهار کرد: داعش جنایت خود را در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) دو مرتبه تکرار کرد و هدفش این بود تا امنیت جمهوری اسلامی ایران را که به عنوان یکی از مؤلفه‌های مهم قدرت نظام اسلامی درمنطقه است، دچار خدشه کند اما نتوانست و آنچه به تثبیت رسید امنیتی بود که برخاسته از بطن مردم است.

قزلسفلی با بیان اینکه این نظام و انقلاب به درستی با راهبرد امام و رهبری مقام معظم رهبری توانست امنیت خود را مردمی کند، گفت: امنیت مردم ایران بر پایه اتحاد و همبستگی بنا شده و خود را نشان داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تصریح اینکه کسانی که پشت پرده داعش هستند متوجه شدند که با این نوع اقدامات کور تروریستی راه به جایی نمی‌برند و همیشه شکست خواهند خورد، تأکید کرد: این حادثه‌ها موجی از انفجار و نفرت در منطقه و جهان اسلام به پا کرد و این خون‌هایی که بر زمین ریخته شد انزجار مردم منطقه از داعش و دشمنان را افزایش داد.

وی با تأکید براینکه وظیفه داریم که یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم چرا که مقام معظم رهبری فرمودند باید این حادثه را به مثابه حادثه عاشورا زنده نگه داشت، افزود: این حادثه یک اقدام کور تروریستی از طرف داعشیان کوردل بود. داعشی که دست ساخته آمریکا است و هدف اصلی از تشکیل این گروه ایجاد اختلافات مذهبی در بین کشورهای اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس بیان کرد: هوشیاری که مردم منطقه داشتند و اقدامات بسیار خوب رهبری مقاومت حاج قاسم سلیمانی باعث شد داعش از بین رود. داعش و تفکر تکفیری در حال پیوستن به تاریخ هستند و حقانیت جهان اسلام و امت مسلمان کاملاً وضح و مشخص است.

قزلسفلی در پایان با اشاره به مظلومیت مردم فلسطین افزود: وقتی به بررسی مسائل این روزها می‌پردازیم، خط عبری، غربی و آمریکایی را در منطقه مشاهده می‌کنیم. آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند با جنایتکاران خود یعنی رژیم صهیونیستی برای مردم مسلمان منطقه خودی نشان دهند اما این خون‌های ریخته شده در غزه، حقاینت و مظلومیت مردم فلسطین را در برابر ظالمان بار دیگر به جهانیان نشان داد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=76988

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.