• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
2
معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز مطرح کرد؛

تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه ۱۵ هزار میلیارد تومانی تکلیف سرمایه‌گذاری در سال گذشته

  • کد خبر : 76602
  • 01 آبان 1402 - 9:09
تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه ۱۵ هزار میلیارد تومانی تکلیف سرمایه‌گذاری در سال گذشته
معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز گفت: بودجه ۱۵ هزار میلیارد تومانی تکلیف سرمایه‌گذاری در سال ۱۴۰۱ به‌صورت ۱۰۰ درصد تحقق یافت.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، حمیدرضا اسماعیلی در یک‌صد و سی و دومین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز به تشریح لیست قراردادهای سرمایه‌گذاری شهرداری شیراز پرداخت و اظهار کرد: بودجه ۱۵ هزار میلیارد تومانی تکلیف سرمایه‌گذاری در سال ۱۴۰۱ به‌صورت ۱۰۰ درصد تحقق یافت.

او افزود: با تصویب قرارداد پارک آبی بزرگ شیراز توسط شورای اسلامی شهر شیراز در تاریخ ۱۷ دی‌ماه ۱۴۰۱ تعیین و قرارداد منعقد شد که ناظر این پروژه در حال حاضر معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز است که هم‌اکنون در حال اجرا است.

معاونت مالی و اقتصادی شهرداری شیراز تصریح کرد: دومین پروژه که قرارداد آن منعقد شد پروژه سرمایه‌گذاری خیابان غذا بود که در ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ قرارداد آن منعقد شد که شهرداری منطقه یک به‌عنوان ناظر عالی پروژه است.

اسماعیلی با بیان اینکه قرارداد احداث میدان دوم میوه و تره‌بار شهر شیراز در ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ منعقد شد، گفت: همچنین قرارداد دوم توسعه میدان اول میدان میوه و تره‌بار شهرداری شیراز منعقد شد.

انعقاد قرارداد طراحی و احداث آکواریوم شیراز از دیگر موضوعات مورداشاره معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز بود که این مقام مدیریت شهری در عرصه مالی خاطرنشان کرد: درمجموع بالغ‌بر ۱۵ هزار قرارداد سرمایه‌گذاری انجام‌شده است و کلیه قراردادها طبق برنامه زمان‌بندی آن‌ها تعیین‌شده است و بسیاری از پروژه‌ها در حال انجام است.

او اظهار امیدواری کرد: بتوانیم بودجه ۲۰ هزار میلیارد تومانی سرمایه‌گذاری شهرداری شیراز در سال جاری محقق شود.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=76602

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.