• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
3
نایب‌رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز:

مدیریت فعلی شهری شیراز بر پایه عقلانیت اداره می‌شود

  • کد خبر : 76433
  • 28 مهر 1402 - 12:21
مدیریت فعلی شهری شیراز بر پایه عقلانیت اداره می‌شود
نایب‌رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز با تصریح بر این نکته که مدیریت فعلی شهری شیراز بر پایه عقلانیت اداره می‌شود، گفت: تعامل و همراهی با شهرداری شیراز در مدیریت فعلی مثال‌زدنی است و امید است این رویه تداوم یابد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، شورای اداری شهرداری با حضور شهردار، نایب‌رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر، قائم‌مقام، معاونین، مدیران ارشد، عملیاتی و میانی شهرداری این کلان‌شهر برگزار شد.

نایب‌رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز در جلسه شورای اداری شهرداری این کلان‌شهر اظهار کرد: امیدآفرینی و تبیین دو‌مولفه‌ای است که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید می‌کنند.

محمود صفایی اجرای پروژه‌های مختلف از جمله جهش آسفالت در مناطق محروم، احداث پل‌ها و …را مصداق امیدآفرینی در جامعه توصیف کرد و افزود: حضور وزیر کشور در برنامه بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری شیراز در حاشیه سفر ریاست جمهوری، نشانه تغییرات شهرداری این کلان‌شهر است.

او با تصریح بر این نکته که مدیریت فعلی شهری شیراز بر پایه عقلانیت اداره می‌شود، گفت: تعامل و همراهی با شهرداری شیراز در مدیریت فعلی مثال‌زدنی است و امید است این رویه تداوم یابد.

نایب‌رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: در عین حال اگرچه اقدامات خوبی انجام شده اما باید کاستی‌ها را جبران کنیم.

صفایی گفت: در بحث‌ ساخت‌وسازهای غیرمجاز به ویژه در حوزه باغات، اقدامات خوبی نسبت به سال‌های قبل انجام شده است که باید بصورت مستمر به مردم اطلاع رسانی شود.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=76433

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.