• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خبر داد :

ارائه ۸۲ خدمت شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به صورت الکترونیک

  • کد خبر : 761
  • 01 فروردین 1399 - 6:49
ارائه ۸۲ خدمت شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به صورت الکترونیک

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از ارائه خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در حوزه مشترکین و سایر حوزه ها خبرداد. احمدرضا خسروی، بیان داشت: از آنجا که بهبود کیفیت خدمات به مشترکان و مراجعین و از سوی دیگرکاهش مراجعه حضوری برای دریافت خدمت ودر نهایت افزایش رضایت شهروندان همواره از […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از ارائه خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در حوزه مشترکین و سایر حوزه ها خبرداد. احمدرضا خسروی، بیان داشت: از آنجا که بهبود کیفیت خدمات به مشترکان و مراجعین و از سوی دیگرکاهش مراجعه حضوری برای دریافت خدمت ودر نهایت افزایش رضایت شهروندان همواره از اولویت های این شرکت به حساب می آید، بنابراین طرح توسعه ارائه خدمات غیرحضوری مشترکان، به جد در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه با تلاش و پیگیری همکاران این امر میسر شد.

وی ادامه داد: در راستای حفظ سلامت شهروندان گرامی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با توسعه و بهبود کیفیت خدمات الکترونیکی این شرکت به مشترکان و مراجعین، ضمن حذف مراجعه حضوری برای دریافت خدمت، افزایش دسترس پذیری و امکان ارائه اطلاعات و خدمات نیز محقق شده است که این امر افزایش رضایت مشترکان را به دنبال دارد. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با بیان این مطلب که پروژه شناسایی، احصا و پیاده سازی خدمات الکترونیکی شرکت های توزیع نیروی برق درحوزه های مشترکین و غیر مشترکین به عنوان پایلوت صنعت برق کشور، در این شرکت میسر شده است، اظهار داشت: دراین پروژه با بررسی و تحلیل لایه کسب وکار شرکت های توزیع نیروی برق فهرست خدمات قابل ارائه به صورت الکترونیکی، شناسنامه هر خدمت، سامانه ها و وب سرویس های خدمات استخراج شده جهت تبادل اطلاعات، مدون گردید.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: جلسات هماهنگی مابین شرکت توانیر به عنوان ناظر عالی پروژه و سازمان امور اداری و امور استخدامی برگزار و در نهایت از بین ۲۸۰ خدمت احصا شده ۸۲ خدمت الکترونیکی تایید و کددار گردید. خسروی با بیان اینکه پروژه در تاریخ ۱۴/۱۰/۹۸ به شرکت توانیر تحویل و طی نامه معاون منابع انسانی شرکت توانیر به کلیه شرکت های توزیع نیروی برق ابلاغ گردیده است.مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، در خاتمه یادآور شد: از آنجا که این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در احصاء و پیاده سازی ۸۲ خدمت الکترونیکی مورد نیاز صنعت برق (۵۴ خدمت در حوزه غیر مشترکین و ۲۸ خدمت در حوزه مشترکین)  مطرح شده است، نرم افزار منطبق با سیاست های شرکت توانیر و استانداردهای خدمات الکترونیکی و میزخدمت مصوب دولت نیزتهیه گردیده و درحال حاضر ۸۲ خدمت از طریق میز خدمت الکترونیکی موجود در وب سایت شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به  آدرس www.farsedc.ir  قابل ارائه به مردم شریف استان می باشد.    

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=761

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.