تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
1
تذروی، ناظر شورای شهر شیراز در بافت تاریخی-فرهنگی:

همه ۱۳ عضو شورای شهر و شهردار شیراز برای آبادانی این شهر از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند

  • کد خبر : 7604
  • 17 شهریور 1399 - 19:24
همه ۱۳ عضو شورای شهر و شهردار شیراز برای آبادانی این شهر از هیچ  تلاشی دریغ نکرده‌اند
تذروی، عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه همه اعضای این شورا و شهردار شیراز برای آبادانی این شهر از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند، گفت: نمایندگان مجلس باید به کارهای کلان رسیدگی کنند و مسائل میدانی را به اعضای شورا بسپارند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، «محمدتقی تذروی» در نشست هم‌اندیشی اعضای این شورا با نمایندگان شیراز در مجلس؛ خطاب به این نمایندگان گفت: مسؤولیت شما تصویب قوانین کلان در سطح ملی است ولی ما باید میدانی و در سطح شهر کار کنیم؛ همانگونه که اگر چاله‌ای در کوچه پس‌کوچه‌های شهر باشد یا یک روز زباله‌ای جمع نشود، شهروندان با ما به عنوان عضو شورا تماس می‌گیرند نه شما.
وی در ادامه با بیان اینکه شورا برای تأمین بودجه اداره شهر ناچار است هرساله عوارض را افزایش دهد، تأکید کرد: ما به بودجه پایدار نیاز داریم و نمی‌توانیم بیش از این دست در جیب مردم کنیم.
تذروی با اشاره به آمار تصادفات مسیر کمربندی شیراز که به گفته او رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: این آمار برای ما، نمایندگان و همه متولیان، زشت و غیرقابل قبول است.
ناظر شورای شهر در منطقه تاریخی فرهنگی شیراز با یادآوری اینکه برای اغلب شهرداران بافت فرسوده پرونده قضایی تشکیل می‌شود، افزود: هر شهرداری که برای اصلاح بافت فرسوده دست به کوچکترین تغییری می‌زند با قوانین فرسوده میراث فرهنگی درگیر مسائل قضایی می‌شود و این قوانین فرسوده دست و بال شورا و شهرداران را بسته است.
تذروی خواستار تمرکز نمایندگان شهرستان شیراز در حل مسائل کلانی همچون بی‌آبی و همچنین تأمین بودجه‌های ملی نظیر مترو شد.
این عضو شورای اسلامی شهر شیراز در پایان با تأکید بر اینکه همه ۱۳ عضو شورای شهر و شهردار شیراز برای آبادانی این شهر از هیچ زحمت و تلاشی دریغ نکرده‌اند، خاطرنشان کرد: ما برای انجام هر کاری که به تعامل بین شورا و مجلس ختم شود، با تمام و کمال آمادگی داریم.
پایان/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7604

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.