• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
10
با حضور فرماندار ممسنی :

زنگ شروع آغاز سال تحصیلی مدارس شهرستان ممسنی نواخته شد

  • کد خبر : 7587
  • 15 شهریور 1399 - 15:43
زنگ شروع آغاز سال تحصیلی مدارس شهرستان ممسنی نواخته شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی داود ایوبی فرماندار در آیین شروع سال تحصیلی که در دبیرستان زینبیه شهر نوراباد برگزار شد گفت :نگاه دولت تدبیر و امید به مقوله تعلیم و تربیت نگاه ویژه و عمقی است .در این آیین که امام جمعه وجمعی از اولیا دانش اموزان و مدیر و معاونین آموزش و […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی داود ایوبی فرماندار در آیین شروع سال تحصیلی که در دبیرستان زینبیه شهر نوراباد برگزار شد گفت :نگاه دولت تدبیر و امید به مقوله تعلیم و تربیت نگاه ویژه و عمقی است .
در این آیین که امام جمعه وجمعی از اولیا دانش اموزان و مدیر و معاونین آموزش و پرورش و فرهنگیان شهرستان حضور داشتند وی افزود :در سال جاری اولویت های اصلی دولت در سه مقوله امنیت ،سلامت و معیشت مردم است که برای هرسه مقوله برنامه های مختلفی با توجه به شرایط فعلی در حال انجام است .
دکتر ایوبی اضافه نمود :در بحث اموزش و پرورش شهرستان یکی از داشته های اصلی شهرستان وجود فرهنگیان و دانش اموزان و نخبگان است که نباید تحت هیچ عاملی سلامت و جایگاه آنها خدشه دار شود .
وی اظهار داشت :آموزش همراه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط فرهنگیان و دانش اموزان مورد تاکید به هر صورت حضوری و مجازی است که می بایست توسط همگان رعایت گردد .
رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان ممسنی با تاکید بر توجه ویژه به جایگاه فرهیختگان در شهرستان اظهار داشت :هنر مدیریتی و آموزشی شهرستان در سال جاری که با بیماری منحوس کرونا هستیم نمود بیشتری خواهد داشت و موفقیت های آن شیرین تر از قبل خواهد بود .
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیز در این مراسم گزارشی از تمهیدات انجام شده برای شروع سال تحصیلی با رعایت ضوابط مربوطه ارایه نمود .
گفتنی است فرماندار ممسنی ضمن نواختن زنگ اغازین مدارس شهرستان از کلاس های درس و امکانات بهداشتی موجود در مدرسه بازدید کرد

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7587

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.