• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
9

اخبار پلیس فارس – ۲ فروردین ۹۹

  • کد خبر : 754
  • 03 فروردین 1399 - 5:41
اخبار پلیس فارس – ۲ فروردین ۹۹

راه اندازی کارگاه تولید ماسک بهداشتی توسط فرماندهی انتظامی استان فارس فرمانده انتظامی استان از راه اندازی خط تولید ماسک بهداشتی در معاونت تربیت و آموزش خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “رهام‌بخش حبیبی” درحاشیه بازدید از کارگاه تولید ماسک بهداشتی، بیان کرد: معاونت تربیت و آموزش با همکاری بهداد و اداره […]

راه اندازی کارگاه تولید ماسک بهداشتی توسط فرماندهی انتظامی استان فارس

فرمانده انتظامی استان از راه اندازی خط تولید ماسک بهداشتی در معاونت تربیت و آموزش خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “رهام‌بخش حبیبی” درحاشیه بازدید از کارگاه تولید ماسک بهداشتی، بیان کرد: معاونت تربیت و آموزش با همکاری بهداد و اداره کل فنی‌وحرفه‌ای استان به منظور تهیه ماسک بهداشتی مورد نیاز کارکنان انتظامی و خانواده آنان، اقدام به راه اندازی کارگاه خط تولید ماسک کردند.

سردار “حبیبی” خاطر نشان کرد: در این کارگاه ۲۰ نفر از کارکنان کادر و وظیفه و کسانی که در قرارگاه مهارت آموزی در زمینه  خیاطی آموزش دیده‌‌اند به کارگیری شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه روزانه حدود یک هزار و ۲۰۰ عدد ماسک بهداشتی در این کارگاه  تولید می‌شود، گفت: از این تعداد ۵۰ درصد به یگان‌های انتظامی اختصاص داده شده و ۵۰ درصد نیز در بین خانواده آنان توزیع می‌شود.

این مقام انتظامی عنوان داشت: ماسک‌های تولید شده قبل از ورود به چرخه مصرف و توریع بین کارکنان و خانواده آنان، تحت فرآیند اتوکلاو، مورد بسته بندی بهداشتی قرار می‌گیرد.

کشف ۱۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: در بازرسی از یک انبار در شیراز، ۱۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ “کاووس حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با اقدامات فنی و تخصصی از دپو تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یک انبار مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار، ۱۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق کشف کردند.

سرهنگ “حبیبی” با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، عنوان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

افزایش ۱۳ درصدی کشفیات مواد مخدر در داراب

فرمانده انتظامی شهرستان داراب از کشف ۷ تن و ۹۷۲ کیلو انواع مواد مخدر طی یک سال گذشته خبر داد و گفت: این میزان کشفیات ۱۳درصد افزایش را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می دهد.

سرهنگ “علیرضا نوشاد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با بیان اینکه مواد مخدر سرمنشا هر جرمی است، گفت: مقاومت و پیشگیری در این زمینه باید ساماندهی شود و مبارزه با عناصر توزیع این پدیده شوم یکی از مهمترین اولویت‌های پلیس این شهرستان است.

سرهنگ “نوشاد” با بیان اینکه طی یک سال گذشته، ۷ تن و ۹۷۲ کیلو انواع مواد مخدر از قاچاقچیان در این شهرستان کشف که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش نشان می‌دهد، تصریح کرد: در این خصوص ۲۶۶ نفر متهم دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شده‌اند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و توقیف ۶۰ دستگاه انواع وسیله نقلیه متخلف خبر داد.

سرهنگ “محمد عبادی‌نژاد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت : در راستای برخورد با رانندگان متخلف و مزاحم، ماموران یگان امداد این شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در روز گذشته به مرحله اجراء گذاشتند.

سرهنگ”عبادی نژاد” با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح، ۲۰ دستگاه موتورسیکلت و  40 دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند، گقت: استفاده نکردن از کلاه ایمنی، آلودگی صوتی، نداشتن مدارک و سرعت و سبقت غیرمجاز از جمله تخلفات رانندگان بوده است.

اخاذ مامورنما در لارستان در دام پلیس گرفتار شد

جانشین فرماندهی انتظامی استان از دستگیری یک اخاذ مامورنما که در شهرستان لارستان اقدام به اخاذی ۲ میلیون ریال وجه نقد از یک شهروند کرده بود خبر داد.

سرهنگ “یوسف ملک‌زاده” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی مراجعه فردی مسافر کش به پاسگاه انتظامی بخش “جویم” شهرستان لارستان مبنی بر اینکه ۲ نفر با یک سواری پژو پارس تحت پوشش مامور پلیس اطلاعات مبلغ ۲ میلیون ریال از وی اخاذی و متواری شده‌اند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ “ملک‌زاده” عنوان داشت: ماموران با اقدامات گسترده فنی و تخصصی و شگردهای خاص پلیسی موفق شدند خودرو اخاذ مامور نما را شناسایی و در یک عملیات موفق راننده آن را دستگیر کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه متهم در بازجویی فنی و تخصصی به جرم خود مبنی بر اخاذی ۲ میلیون ریالی با همدستی دوستش اقرار کرد، گفت: تلاش برای دستگیری دیگر متهم کماکان ادامه دارد.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست در صورت مراجعه افراد ناشناس به عنوان مامور برای بازرسی از خودرو آنان، حتما کارت شناسایی و یا حکم مأموریت درخواست کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک هر چه سریعتر پلیس را در جریان قرار دهند.

کشف ۱۰۱ میلیون چک پول تقلبی در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری یک نفر و کشف ۱۰۱ میلیون ریال چک پول تقلبی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “فرج شجاعی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰مبنی بر فروش چک پول تقلبی در جاده “صدرا”، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل مذکور اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که شخصی قصد خرید تعدادی گوسفند از یک فروشنده دام داشته که وی متوجه شده چک پول‌ها تقلبی و جعلی می‌باشد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران سریعا با اقدمات فنی و تخصصی موفق شدند فرد متقلب که با یک دستگاه وانت پیکان متواری شده بود را شناسایی و آن را دستگیر کنند.

سرهنگ “شجاعی” با بیان اینکه در بازرسی بدنی از متهم، ۱۰۱ میلیون ریال چک پول تقلبی کشف شد، عنوان داشت: فرد متقلب پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۱۹ کیلو حشیش در فسا

فرمانده انتظامی فسا گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان موفق شدند در بازرسی از یک سواری ۴۰۵، میزان ۱۹ کیلو حشیش کشف کنند.

سرهنگ “فرج رستمی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فسا در حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی، به یک سواری ۴۰۵ که رفتار های مشکوکی داشت مظنون شدند که راننده خودرو به محض مشاهده ماموران متواری شد.

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو توسط ماموران متوقف و در بازرسی از آن ۱۹ کیلو حشیش کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه راننده و سرنشین با توجه به تاریکی هوا متواری شدند، گفت: تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=754

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.