• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6
در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی؛

کسب رتبه برتردر شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی توسط اداره کل ثبت احوال فارس

  • کد خبر : 7538
  • 15 شهریور 1399 - 19:35
کسب رتبه برتردر شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی توسط  اداره کل ثبت احوال فارس
بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان فارس، با معرفی اداره کل ثبت احوال فارس به عنوان دستگاه برتر استان در شاخصهای عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد سال 98، از میان دستگاه اجرایی استان فارس، برگزار شد.

این جشنواره که هر ساله از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس و با هدف ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی و تجلیل از دستگاه های برتر استان برگزار می شود.
استاندار فارس در جشنواره شهید رجایی و مراسم تقدیر از دستگاه ها و کارمندان برتر، با بیان این که بزرگداشت هفته دولت و برگزاری جشنواره شهید رجایی به منزله تکریم خادمان مردم در قوه مجریه است که وظیفه خود را خدمت رسانی در اقصا نقاط و به آحاد مردم می دانند، اظهارداشت: کارمندان و دستگاه های اجرایی خدمات بسیار ارزشمندی را در سطح استان فارس به مردم ارائه کرده اند.
درادامه استاندار محترم جناب آقای دکتر رحیمی با بیان این که دستگاهی برتر است که خدمت به مردم را علاوه بر وظیفه قانونی، رسالت انسانی و عبادت الهی بداند / برنامه محوری عامل موفقیت دستگاه ها است.و افزودند دستگاه هایی در جمهوری اسلامی برتر هستند که خدمت رسانی به مردم را علاوه بر وظیفه قانونی، رسالتی انسانی و عبادت الهی بشمارند.
دکتر رحیمی افزود: خوشرویی با مردم به عنوان ولی نعمت، پاسخگویی به ارباب رجوع، کاهش هزینه ها، افزایش بهره وری، قانونمداری، شفافیت و پاک دستی که موجب افزایش سرمایه اجتماعی می شود از اهداف مدنظر در ارزیابی دستگاه ها و کارمندان نمونه هستند.
در این مراسم که با حضور مدیران استانی و ملی برگزار شد، از دستگاه های برتر، تیم های کاری برتر و مدیران برتر جشنواره شهید رجایی در استان فارس تقدیر به عمل آمد.
علیرضا انصاری مدیر کل ثبت احوال فارس در این آئین، تندیس و لوح سپاس این جشنواره را به پاس کسب رتبه برتر جشنواره در شاخصهای عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرائی استان در سال۹۸، دریافت کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7538

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.