• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

فراخوان شرکت در مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدها متان» در استان فارس اعلام شد

  • کد خبر : 7532
  • 15 شهریور 1399 - 19:31
فراخوان شرکت در مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدها متان» در استان فارس اعلام شد
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به اعلام فراخوان شرکت در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدها متان» ویژه بچه های مسجد در استان، گفت: مهلت شرکت در این مسابقات پایان آذرماه سالجاری است.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس امروز ۱۵ شهریورماه با بیان این خبر گفت: یکی از برنامه هایی که مورد استقبال اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور قرار می گیرد و در شروع هرسال منتظر اعلام فراخوان آن هستند، مسابقات قرآنی «مدها متان» است که با استقبال خوبی نیز روبه رو می شود.
وی با اشاره به ضوابط و شرایط عمومی شرکت در مسابقات قرآنی «مدها متان»، خاطرنشان کرد: مسابقات در رده سنی ۹ تا ۱۴ سال برگزار می شود و متولدین سال های ۱۳۸۵ الی ۱۳۹۰ می توانند در صورت حائز شرایط ثبت نام و اثر بارگذاری کنندکه البته در رشته مکبری برادران زیر ۹ سال هم می توانند شرکت کنند.
حجت الاسلام امیدی یادآور شد: با توجه به شرایط کنونی و شیوع بیماری ویروس کرونا به صورت غیر حضوری و از طریق بارگذاری اثر توسط اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در سامانه بچه های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir در ۲ مرحله استانی و کشوری برگزار می شود.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس خاطرنشان کرد: شرایط و ضوابط شرکت در جشنواره از طریق سامانه بچه های مسجد https://bachehayemasjed.ir اطلاع رسانی شده و آئین نامه شرکت در مسابقات در هر رشته را در پیام رسان های گپ به نشانی https://gap.im/Fahma_fars ، سروش به نشانی https://sapp.ir/farsmasajed و ایتا به نشانی https://eitaa.com/fahmafarsmasajed از سوی ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» در استان فارس بارگذاری شده است.
وی با اشاره به اینکه مهلت شرکت در این مسابقات پایان آذرماه سالجاری است، تاکید کرد: نفر برتر استان در هر رشته به مرحله کشوری راه می یابد و با توجه به شرایط موجود، نحوه برگزاری مرحله کشوری متعاقبا اعلام خواهد شد.
حجت الاسلام امیدی افزود: این مسابقات در ۲ گروه برادران و خواهران در رشته های ترتیل، اذان، اذکار و مکبری نماز برگزار می شود که رشته های اذان و مکبری نماز ویژه برادران است و هر شرکت کننده باید آثار خود را در قالب فایل تصویری با حداکثر زمان سه دقیقه و حجم حداکثر۳۰ مگابایت در سامانه بچه های مسجد بارگذاری کند.
وی با تاکید بر اینکه این مسابقات ویژه اعضای کانون های مساجد است، خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در مسابقات می توانند از طریق ثبت نام در سامانه «بچه های مسجد» و عضویت در یکی از کانون های فرهنگی هنری فعال مساجد استان در این مسابقات شرکت کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7532

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.