• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
10

بازدید معاون دادستان در صیانت از حقوق عامه از تصفیه خانه های فاضلاب صدرا

  • کد خبر : 7511
  • 13 شهریور 1399 - 14:45
بازدید معاون دادستان در صیانت از حقوق عامه از تصفیه خانه های فاضلاب صدرا
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس در صیانت از حقوق عامه و پیگیری از وقوع جرم به همراه مدیرعامل آبفا شیراز از تصفیه خانه های فاضلاب صدرا بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، ابراهیم ابراهیمی، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس در صیانت از حقوق عامه و پیگیری از وقوع جرم به همراه مدیرعامل و جمعی از مدیران آبفا شیراز از تصفیه‌خانه فاضلاب در حال ساخت شرق صدرا، تصفیه‌خانه فاضلاب قدیمی شرق صدرا و نیز تصفیه‌خانه فاضلاب غرب صدرا بازدید نمودند.

معاون دادستان در صیانت از حقوق عامه در این بازدید با قدردانی از عملکرد شرکت آب و فاضلاب شیراز با توجه به پیشرفت پروژه گفت: تصفیه‌خانه فاضلاب در حال ساخت شرق صدرا به‌زودی و در موعد مقرر افتتاح خواهد شد.
ابراهیمی افزود: تصفیه‌خانه فاضلاب از دغدغه‌های مردم صدرا بود که با وارد مدار شدن این پروژه مشکلات مردم صدرا در این زمینه برطرف می‌شود.
مدیرعامل آبفا شیراز در این بازدید از افتتاح این پروژه در آینده نزدیک و در موعد مقرر خبر داد و گفت: تصفیه‌خانه فاضلاب در حال ساخت شرق صدرا بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
بهروزی افزود: ۸۰ در صد تجهیزات این تصفیه‌خانه واردشده و به لحاظ سازه صددر صد انجام‌شده است.
گفتنی است تصفیه‌خانه فاضلاب در حال ساخت شرق صدرا، به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری در اثر نفوذ پساب فاضلاب به آب‌های زیرزمینی و مشکلات زیست‌محیطی ناشی از فاضلاب در حال ساخت است و به‌زودی وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7511

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.