• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3

آخرین آمار کروناویروس در فارس/بازگشایی مدارس طبق پروتکل های بهداشتی سختگیرانه و تحت نظارت شدید بازرسان بهداشت استان

  • کد خبر : 7508
  • 14 شهریور 1399 - 14:44
آخرین آمار کروناویروس در فارس/بازگشایی مدارس طبق پروتکل های بهداشتی سختگیرانه و تحت نظارت شدید بازرسان بهداشت استان

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام آخرین آمار ابتلا، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کووید ۱۹ در فارس تا چهاردهم شهریورماه سال جاری، از والدین خواست تا نگران بازگشایی مدارس فرزندان خود در برخی نقاط استان نباشند. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «عبدالرسول همتی» با تبیین آخرین […]

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام آخرین آمار ابتلا، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کووید ۱۹ در فارس تا چهاردهم شهریورماه سال جاری، از والدین خواست تا نگران بازگشایی مدارس فرزندان خود در برخی نقاط استان نباشند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «عبدالرسول همتی» با تبیین آخرین وضعیت کروناویروس در استان فارس، از بررسی ۲۵۷ هزار و ۴۸۶ آزمایش در آزمایشگاه های تشخیصی استان از ابتدای شیوع بیماری کووید۱۹ تا کنون خبر داد و افزود: تاکنون ابتلای قطعی ۴۴ هزار و ۳۰۱ بیمار در فارس به اثبات رسیده است.

دکتر همتی با ابراز تاسف جان باختن ۱۱ هم استانی در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: جمع جانباختگان بیماری کووید۱۹ در فارس از ابتدای شیوع تا امروز به ۸۴۰ نفر رسیده است.

او ادامه داد: تاکنون ۴۱ هزار و ۵۳۸ نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ها مرخص یا از قرنطینه خانگی خارج شده اند.

معاون بهداشت دانشگاه اضافه کرد: بر اساس آخرین آمارها، ۷۱۷ بیمار مشکوک و علامت دار در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، ۸۵ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان بستری بوده و خدمات درمانی دریافت می کنند.

او در پایان درباره نگرانی والدین از بازگشایی مدارس عنوان کرد: با توجه به بازگشایی مدارس در برخی از مناطق اعلام شده در فارس، بازگشایی تحت نظارت و کنترل شدید بازرسان بهداشت استان و طبق پروتکل های بهداشتی سختگیرانه اعلام شده انجام می شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7508

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.