• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

مسایل و مشکلات ورزشکاران و پروژه های ورزشی شهرستان ممسنی بررسی شد

  • کد خبر : 7494
  • 15 شهریور 1399 - 19:05
مسایل و مشکلات ورزشکاران و  پروژه های ورزشی شهرستان ممسنی بررسی شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی در جلسه ای با حضور ایوبی فرماندار و حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس مسایل و مشکلات ورزشکاران و پروژه های ورزشی شهرستان ممسنی مورد بررسی قرار گرفت .فرماندار ممسنی با تبریک انتصاب دکتر حاجی زاده به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت :شهرستان ممسنی پایتخت […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی در جلسه ای با حضور ایوبی فرماندار و حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس مسایل و مشکلات ورزشکاران و پروژه های ورزشی شهرستان ممسنی مورد بررسی قرار گرفت .
فرماندار ممسنی با تبریک انتصاب دکتر حاجی زاده به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت :شهرستان ممسنی پایتخت ورزشی استان فارس است و ورزشکاران زیادی از این شهرستان در رشته های مختلف در سطح کشور دارای نام و نشان قهرمانی هستند و استعدادهای ورزشی زیادی نیز وجود دارد که به علت مشکلات تا کنون نتوانسته اند پله های موفقیت را طی کنند .
وی افزود :انتظار مردم و ورزشکاران شهرستان توجه ویژه به عنوان قطب ورزشی استان می باشند .
دکتر ایوبی اضافه نمود :در دولت تدبیر و امید برنامه خوبی به زیرساخت های ورزشی شهرستان شده است ولی عدم تکمیل این زیرساخت ها به مانعی جدی برای بهره مندی علاقمندان به ورزش شده است .
وی ادامه داد :عدم تکمیل استادیوم توتستان ،کمبودامکانات و تجهیزات اماکن و سالن های ورزشی شهرنوراباد ونیمه کار رها شدن سالن های ورزشی در حال احداث در سه روستا وزمین های چمن مصنوعی در روستاها و مناطق شهری باعث هدرفت اعتبارات هزینه شده در این پروژه ها گردیده است .
رییس شورای ورزش شهرستان ممسنی گفت:عدم وجود حامیان قدرتمند مالی و معنوی از ورزش های همگانی و قهرمانی وضعف مالی ورزشکاران به موانعی جدی در ورزش شهرستان در حوزه های ورزشی بانوان و آقایان شده است .
ایوبی ضمن دعوت مدیرکل ورزش و جوانان استان به شهرستان ممسنی اضافه نمود :با هماهنگی نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و با دعوت از نخبگان و ورزشکاران اغلب مسایل و مشکلات درون و برون ساختاری ورزش شهرستان شناسایی و برنامه های بهبود انها تهیه شده که مساعدت اداره کل می تواند موجب تسریع در مرتفع شدن مشکلات گردد .
در این دیدار که رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز حضور داشت :شرح کامل نیازها و مشکلات پروژه های ورزشی ارایه و مورد بررسی قرار گرفت .
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس نیز با تشکر از حضور فرماندار ممسنی گفت :سال های مدیدی است که اشنایی کامل به ورزش و ورزشکاران شهرستان ممسنی دارم و در اولین فرصت به ممسنی سفر خواهم کرد .
وی افزود :با توجه به شرایط اعتباری موجود با اولویت بندی توجه ویژه ای به تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان خواهد شد .
دکترحاجی زاده اظهار داشت :در تمامی مناطق ممسنی چهره های مشهور ومطرح ورزشی وجود دارد که این خطه را از سایر مناطق متمایز کرده است .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7494

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.