• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
9

افتتاح طرحهای گاز رسانی شرکت گاز فارس در هفته دولت

  • کد خبر : 7482
  • 15 شهریور 1399 - 18:56
افتتاح طرحهای گاز رسانی شرکت گاز فارس در هفته دولت
مدیرعامل گاز استان فارس از افتتاح پروژه های گازرسانی به 5 روستا در شهرستان سروستان، 4 طرح گازرسانی در شهرستان نی‌ریز و یک طرح گاز رسانی به محور صنعتی هرموج در هفته دولت خبر داد.

غلامعباس حسینی مدیرعامل گاز استان فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: ۵ روستای خیرآباد ،کمال آباد، قنبری، چاه انجیر و علاءالدوله از توابع بخش کوهنجان شهرستان سروستان تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار گرفتند.
حسینی با اشاره به اینکه با افتتاح طرح های گازرسانی سروستان، همه روستاهای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند، افزود: برای اجرای این طرحها بیش از ۴۳ کیلومتر لوله گذاری فلزی و اتیلن اجرا و ۴۶۷ خانوار روستایی به مجموعه مشترکین گاز روستایی فارس پیوستند.
اجرای طرح توسعه شبکه گاز در ۲۲ نقطه سروستان، دیگر طرح افتتاح شده در هفته دولت بود.
این طرح نیز با ۹و نیم کیلومتر شبکه گذاری اجرا و ۱۵۰ خانوار شهری و روستایی و ۸ واحد صنعتی از مزایای آن بهره مند شدند.
مدیر عامل شرکت گاز استان فارس همچنین به افتتاح  ۴ طرح گازرسانی در شهرستان نی‌ریز اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح ها شامل گازرسانی به روستاهای علی آباد شور بخش مرکزی و روستاهای دربیدو و معدن بخش پشتکوه شهرستان نی‌ریز بود که برای اجرای آنها ۴ میلیارد و پنجاه میلیون تومان هزینه و ۱۹ کیلومتر لوله‌گذاری انجام شده که با افتتاح این طرح ها ۱۰۰ خانوار روستایی نی‌ریز از نعمت گاز برخوردار شدند.
همچنین گازرسانی به ۶ واحد مرغداری و ۲ گلخانه در جاده روستایی علی آباد و معدن، دیگر طرح افتتاح شده در شهرستان نی ریز بود.
حسینی از افتتاح طرح گاز رسانی به محور صنعتی هرموج خبر دارد و گفت: برای این طرح  ۳۲ کیلومتر شبکه پلی اتیلن اجرا، یک ایستگاه TBS با ظرفیت ۲۰ هزار متر مکعب بر ساعت نصب و ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
با بهره برداری از این طرح ۳۲ واحد صنعتی مستقر در بخش کردیان شهرستان جهرم از مزایای سوخت پاک بهره‌مند می‌شوندکه منجر به صرفه‌جویی در مصرف نفت سفید و سوخت‌های میان تقطیر می‌شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7482

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.