• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
12

روستاهای اکبر آباد و مبارک آباد بوانات و طعم توسعه روستایی

  • کد خبر : 7463
  • 13 شهریور 1399 - 6:31
روستاهای اکبر آباد و مبارک آباد بوانات و طعم توسعه روستایی

همزمان با هفته دولت طعم شیرین خدمت در کام اهالی روستاهای اکبر آباد و مبارک آباد بوانات نشست و در سفر مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس به این شهرستان  پروژه های عمرانی اجرایی توسط بنیاد مسکن از محل اعتبار سیل ۹۸ در روستای اکبر آباد و مبارک آباد به بهره برداری رسید . به […]

همزمان با هفته دولت طعم شیرین خدمت در کام اهالی روستاهای اکبر آباد و مبارک آباد بوانات نشست و در سفر مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس به این شهرستان  پروژه های عمرانی اجرایی توسط بنیاد مسکن از محل اعتبار سیل ۹۸ در روستای اکبر آباد و مبارک آباد به بهره برداری رسید .

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، مهندس عطا الله زمانی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در مراسم بهره برداری از طرح های یاد شده که  با حضور معاون سیاسی ، امنیتی استانداری فارس ،  فرماندار بوانات  و مدیران  این شهرستان برگزار شد بیان داشت : با  اعتباری بالغ بر۳۵۰۰ میلیون ریال جهت اجرای عملیات عمرانی  در سطح مقطع ۴۲۰۰ متر مربع  در سه محور در روستای اکبر آباد  و همچنین اعتبار ۳۰۰۰ میلیون ریال  درروستای مبارک آباد جهت اجرای عملیات آسفالت در سطح ۳۸۰۰ متر مربع  اقدام شده است که نسبت به افتتاح یک محور  در هر روستا بطور نمادین و تحویل به اهالی  جهت بهره برداری اقدام  شده است .

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس ، توسعه روستایی را یک مطالبه مردمی دانست و اظهار داشت : با توسعه محرومیت زدایی می توان به اخذ سهم برابر از توسعه برای روستاها و مناطق محروم و کاهش مهاجرت ها و ایجاد انگیزه برای ماندگاری روستاییان در روستاها امیدوار بود .

سید احمد احمدی زاده  معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری فارس نیز در این مراسم   اظهار داشت:  به فرموده مقام معظم رهبری سال «جهش تولید» و اشتغال زایی نامگذاری شده است و با توجه به مسایل مختلف ملی و بین المللی مانند تحریم ها، خدمات خوبی از سوی دولت به مردم ارایه می شود؛ در استان فارس و در هفته دولت نیز امسال پروژه هایی به ارزش بیش از سه هزار و پانصد میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: از هفته دولت ۹۸ تا هفته دولت امسال، بیش از هزار و ۶۷۸ پروژه در راستای خدمت به مردم استان به بهره برداری رسیده که بالغ بر ۲۵ هزار میلیارد تومان هزینه در بر داشته است.

فرماندار شهرستان بوانات نیز با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن در توسعه و عمران روستایی اظهار داشت : کلنگ  زنی پروژه احداث ساختمان اورژانس سیمکان با پیش بینی اعتباری بالغ بر ۵٠٠٠ میلیون ریال ،  کلنگ زنی پروژه احداث ساختمان اداری بیمه سلامت شهرستان بوانات با پیش بینی اعتباری بالغ بر ۵ هزار میلیون ریال ،  بهره برداری از یک واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) به نمایندگی از سه واحد احداث شده در سال جاری با اعتباری بالغ بر ٢٠٠٠ میلیون ریال از جمله طرح های هفته دولت دراین شهرستان است.

علی محمودی فرماندار شهرستان بوانات اضافه کرد:  بهره برداری از یک مسکن روستایی به نمایندگی از ٢۴٠ واحد بهره مند از تسهیلات  بازسازی ، مقاوم سازی و حوادث  با اعتباری بالغ بر ١۶۴ میلیارد  ریال و  بهره برداری از طرح آبخیزداری واحداث بند سنگی وملاتی بجدانه با اعتباری بالغ بر٣۵٠٠ میلیون ریال و همچنین افتتاح فاز اول روشنایی و آسفالت معابر شهرک صنعتی بواناتبا اعتباری بالغ بر ٧۵٠٠میلیون ریال از دیگر طرح های هفته دولت دراین شهرستان بود .

محمودی با اشاره به ظرفیت های شهرستان، وجود منابع مالی محدود و با توجه به مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد اظهار داشت:ما تمام توان و تلاش خود را بکار گرفته ایم تا حداکثر بهره وری و خدمات رسانی را در شهرستان شاهد باشیم.

وی  اظهار داشت   هفته دولت فرصت مناسبی برای رونمایی از خدمات دولت است . برخی تلاش دارند تا دولت و نظام را ناکارآمد جلوه دهند بنابراین مسئولین ادارات باید اقدامات صورت گرفته را بصورت شفاف به اطلاع مردم شریف شهرستان برسانند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7463

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.