• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6
مدیرکل ثبت فارس:

رشد ۲۸ درصدی وصول مطالبات بانک ها توسط ادارات اجرای ثبت این استان در پنج ماهه ابتدایی سال جاری

  • کد خبر : 7439
  • 13 شهریور 1399 - 5:37
رشد ۲۸ درصدی وصول مطالبات بانک ها توسط ادارات اجرای ثبت این استان در پنج ماهه ابتدایی سال جاری
مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس بهره گیری از پرسنل مجرب و پرتوان در ادارات اجرای ثبت این استان را از دیگر برنامه های این اداره کل عنوان نمود و افزود: تلاش داریم ضمن بهره گیری مطلوب از برنامه های مستمر آموزشی در این بخش زمینه ارتقای دانش شغلی کارکنان شاغل در این ادارات را فراهم سازیم.

سید مهدی هاشمی با اشاره به وصول بالغ بر ۱ هزار و ۷۳۲ میلیارد و ۸۲۹ میلیون ریال از مطالبات معوقه بانکها توسط ادارات اجرای ثبت این استان در ۵ ماهه ابتدایی سال جاری ابراز نمود: در این زمینه شاهد رشد ۲۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته می باشیم.
وی ضمن اشاره به تشکیل بالغ بر ۶ هزار و ۱۰۰ پرونده اجرایی در ادارات ثبتی تابعه فارس طی مدت فوق الذکر سیاست این اداره کل را رسیدگی دقیق و سریع و مختومه نمودن این پرونده ها در حداقل زمان ممکن عنوان داشت و افزود: در مدت سپری شده از سال جاری بالغ بر ۵ هزار و ۷۰۰ پرونده اجرایی در ادارات اجرای ثبت این استان مختومه گردیده است.
هاشمی خاطر نشان ساخت: نقش حائز اهمیت ادارات اجرا در دفاع از حقوق اشخاص، کاهش حجم پرونده های قضایی، وصول مطالبات بانکها و رونق کسب و کار در سال جهش تولید توجه هر چه بیشتر به این مبحث را ضروری می سازد و خوشبختانه تمرکز و برنامه ریزی های سازمانی حول این محور نتایج ثمر بخشی در سرعت بخشی به امور مراجعین را سبب گردیده است.
مدیرکل ثبت فارس افزود: همگام با دیگر تحولات و به منظور تسریع در روند صدور اجراییه و مدیریت صحیح ابلاغ های اجرایی، از سامانه “ثنا” جهت ابلاغ اخطاریه ها، اجراییه ها و سایر موارد بهره گرفته شده که این امر جلوگیری از اطاله رسیدگی، سرعت بخشی به فرایند ابلاغ اجراییه توسط دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق و قرار گرفتن این امور بر بستر الکترونیک را در پی داشته است.
سید مهدی هاشمی افزود: تلاش داریم ضمن بهره گیری مطلوب از برنامه های مستمر آموزشی در این بخش زمینه ارتقای دانش شغلی کارکنان شاغل در این ادارات را فراهم سازیم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7439

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.