• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
12
دکتر «لیلا دودمان»:

در پروژه پلتفرم شهروندی خدمات الکترونیکی و هوشمند به شهروندان ارائه می‌شود

  • کد خبر : 7390
  • 11 شهریور 1399 - 19:35
در پروژه پلتفرم شهروندی خدمات الکترونیکی و هوشمند به شهروندان ارائه می‌شود
رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز گفت: پروژه پلتفرم شهروندی بستری یکپارچه برای ارائه خدمات الکترونیکی و هوشمند به شهروندان ارائه و امکان افزودن خدمات به صورت پویا را فراهم می‌کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، دکتر « لیلا دودمان» با اشاره به چهلمین جلسه کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز و با تاکید بر ارائه گزارش پیشرفت پروژه پلتفرم شهروندی، گفت: کلیه زیرسیستم‌ها در زمان اجرا بارگذاری شده و در هفته جاری مشاور و پیمانکار گزارش کاملی از چگونگی و اجرای طرح ارائه می‌کند.
وی اضافه کرد: این پروژه شامل پیاده‌سازی چهار زیر سامانه، حساب یکتای شهروندی، راهنمای خدمات شهرداری، خدمات بلیت‌های تخفیف‌دار وسایل حمل‌ونقل عمومی و نظرسنجی شهری است.
وی اهداف این پروژه را احراز هویت یکپارچه، ایجاد ساختاری پویا جهت اضافه شدن دیگر خدمات شهروندی با API های استاندارد، تسهیل دسترسی شهروندان به خدمات شهروندی در یک پلتفرم نرم افزاری و موبایلی یکپارچه،کاهش مراجعات حضوری حاصل از تردد شهروندان برای دریافت خدمات شهری و افزایش مشارکت شهروندان در مدیریت شهری عنوان کرد.
رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: همچنین با توجه به ساختار پویای این پلتفرم و امکان اضافه شدن API سرویس‌های دیگر به این سامانه، درگاه‌های تسهیل کننده جهت سامانه عوارض خودرو، سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ و نقشه هوشمند شهر نیز راه‌اندازی خواهد شد.
دودمان در بخش دیگر صحبت‌های خود از اتمام ۱۵۰ کیلومتر از پروژه فیبر نوری تا پایان مهرماه امسال خبر داد و گفت: بر همین اساس اعضای کمیسیون و مدیران شهرداری از ۴۰ کیلومتر اجرا شده پروژه فیبر نوری در هفته جاری بازدید می‌کنند.
او دیگر دستور کار این جلسه را ارائه گزارش پیشرفت پروژه هوشمندسازی مراکز تحت نظارت سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری دانست و افزود: در راستای پیشبرد این پروژه بر همکاری مستمر این دو سازمان در جهت هوشمندسازی میدان میوه‌ وتره بار و مکانیزه کردن صندوق‌های بازارچه و کنترل ورودی و سامانه تاکید شد.
این عضو شورای اسلامی شهر شیراز بیان داشت: براساس گزارش پیشرفت پروژه دیتا سنتر شهری که سازمان فاوا ارائه کرد، مقرر شد تکمیل ابنیه سالن و تجهیز تأسیسات سالن دیتا سنتر نیز تا پایان مهرماه انجام شود.
وی خاطرنشان کرد: در گزارش شهرداری الکترونیک مربوط به پروژه ممیزی نیز جزئیات طراحی و اجرای مکانیزاسیون سیستم‌های یکپارچه مطرح شد.
پایان/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7390

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.