• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7
مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس؛

افزایش کشفیات  و دستگیری متخلفین در مرداد سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸

  • کد خبر : 7388
  • 11 شهریور 1399 - 19:33
افزایش کشفیات  و دستگیری متخلفین در مرداد سال ۹۹ نسبت به  مدت مشابه در سال ۹۸
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس از کشف و ضبط 124 اسلحه شکاری و جنگی در فارس در مردادماه 99 و برخورد قاطع با متخلفان شکار غیرمجاز توسط یگان حفاظت محیط زیست استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس: حمید ظهرابی مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس گفت: با تلاش مضاعف و گشت و کنترل های شبانه روزی محیط بانان تعداد متخلفین دستگیر شده در مرداد ماه سال جاری ۱۵۱نفر و در  مرداد سال گذشته ۱۴۸نفر بوده که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
وی همچنین در خصوص کشفیات محیط زیست فارس افزود: در مرداد ماه سال جاری ۱۲۴ قبضه سلاح و در مردادماه سال قبل ۱۱۲سلاح کشف و ضبط شد.

وی با توجه به افزایش بارش نزولات آسمانی در بهار امسال و افزایش آتش سوزی ها در عرصه های طبیعی افزود: حضور به موقع محیط بانان در منطقه موجب کنترل سریع تر آتش سوزی ها شده به نحوی که در مرداد ماه امسال حدود ۱۷۳ هکتار آتش سوزی در عرصه های طبیعی داشتیم اما در سال گذشته با وجود بارش کمتر در چنین ماهی ۲۶۶ هکتار آتش سوزی در عرصه ها رخ داده بود.
مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس دلیل افزایش کشفیات را افزایش اکیپ های نظارتی یگان حفاظت اجرایی محیط زیست در تمامی مناطق تحت نظارت استان دانست و اذعان داشت: هوشیاری و تلاش مضاعف محیط بانان نقطه قوت این موفقیت است.
وی حضور مستمر یگان اجرایی محیط زیست را در روند جلوگیری از تخلفات موثر دانسته و به افزایش دستگیری متخلفان در شروع شکار را بسیار مهم خواند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7388

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.