• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10
مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز؛

روستاهای شهرستان شیراز در مسیر پیشرفت و آبادانی با مشارکت بنیاد مسکن

  • کد خبر : 7369
  • 10 شهریور 1399 - 20:09
روستاهای شهرستان شیراز در مسیر پیشرفت و آبادانی با مشارکت بنیاد مسکن
چهار روستای شهرستان شیراز با اجرای طرح های توسعه و محرومیت زدایی چهره ای متفاوت یافته اند ، چرخ توسعه دراین مناطق به گردش در آمده و با مشارکت و همراهی بنیاد مسکن اقدامات قابل توجه در جهت توسعه این مناطق انجام شده است .

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  استان فارس ، مهندس مسعود صف شکن مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز از اجرای عملیات بهسازی واجرای طرح هادی  معابر چهارروستای شهرستان شیراز  خبر داد و بیان داشت : این طرح ها در روستاهای کیان آباد ،  مسقان ، قلعه چوبی و  شوراب  که در بخش مرکزی و ارژن قرار دارند آغاز شده است .

صف شکن اضافه کرد :  این بهسازی واجرای طرح هادی با اعتبار ۲ هزار میلیون  ریال  توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شیراز آغاز شده است.

مهندس صف شکن فعالیتهای انجام شده درواحد صدور سند در این بنیاد را تشریح کرد و با بیان اینکه صدور  اسناد مالکیت با مشارکت و همراهی ثبت اسناد و املاک انجام می شود گفت:صدور تعداد ۵۲ هزار ۳۹۱جلد سند مالکیت درسطح شهرستان شیراز با همکاری ادارات ثبت اسناد واملاک نواحی مختلف  از جمله عملکردهای قابل توجه است.

وی اهداف صدور سند را ایجاد انگیزه برای کاهش مهاجرت ها ، تثبیت مالکیت وازبین بردن اختلافات ملکی ، ایجاد روحیه امنیت وتغییرنگرش به ملک به عنوان یک پشتوانه مالی ، ایجاد ثبات سکونت درروستا وجلوگیری از پدیده مهاجرت از روستا به شهر ، امکان استفاده آسان دراخذ تسهیلات بانکی و تسریع درروند مقاوم سازی مسکن روستایی  اعلام کرد.

وی به عملکرد سال گذشته واحد صدور سند اشاره کرد و گفت: در سالی که گذشت بنیاد مسکن با صدور تعداد ۹۶۰جلد سند مالکیت و تهیه نقشه ثبتی ۸۸ روستای شهرستان شیراز عملکرد قابل توجهی داشته است.

مهندس صف شکن فعالیتهای انجام شده درواحد مسکن روستایی این بنیاد را هم تشرح کرد و گفت: : پرداخت ۹ هزار ۹۷۱ فقره تسهیلات مقاوم سازی از طریق بانک‌های عامل  از سال ۱۳۸۷ تاکنون جهت ساخت منازل مقاوم روستایی یک شاخص قابل توجه در شهرستان شیراز است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7369

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.