• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12
مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز؛

توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی توسط بانی خیر مجتمع ورزشی ماهان

  • کد خبر : 7360
  • 10 شهریور 1399 - 19:56
توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی توسط بانی خیر مجتمع ورزشی ماهان

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز، همزمان با ایام الله تاسوعا و عاشورای حسینی سیصد بسته معیشتی بهداشتی، با عنوان نذر حسینی توسط حسین جوکار خیر نیکوکار شیرازی در زورخانه مجتمع فرهنگی ورزشی ماهان و با همکاری مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شهرداری شیراز در بین نیازمندان و هیات های […]

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز، همزمان با ایام الله تاسوعا و عاشورای حسینی سیصد بسته معیشتی بهداشتی، با عنوان نذر حسینی توسط حسین جوکار خیر نیکوکار شیرازی در زورخانه مجتمع فرهنگی ورزشی ماهان و با همکاری مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شهرداری شیراز در بین نیازمندان و هیات های عزاداری توزیع گردید.
مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز ضمن قدردانی از اقدام خیر نیکوکار شیراز جناب آقای حسین جوکار، اظهار کرد: یکی از اقدامات خوبی که توسط خیرین در این ایام سخت انجام می شود تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان جامعه است.
سید عبدالرضا دستغیب با بیان اینکه تاکنون در چندین مرحله کمک بسته های معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان توسط مجتمع فرهنگی ورزشی ماهان انجام شده است، گفت: سیصد بسته معیشتی و بهداشتی در بین هیات های عزاداری محل و نیازمندان منطقه مهدی آباد توزیع می گردد
وی با اشاره به بازگشایی مدارس طی روز های آینده، افزود: با توجه به این که در آستانه بازگشایی مدارس هستیم از خیرین درخواست می شود تا کمک های خیرخواهانه خود را در قالب بسته های لوازم التحریر به دست دانش آموزان نیازمند برسانند.
مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز با اشاره به وجود سراهای فرهنگ مهربانی در نقاط مختلف شهر شیراز، اظهار کرد: سراهای فرهنگ مهربانی چهار گانه مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز واقع در بلوار شهید چمران، بلوار میرزای شیرازی، بلوار شهید مدرس و بلوار رحمت تقاطع رضوان آمادگی کامل دارند تا بسته های کمک های لوازم التحریر را دریافت و از طریق خیریه ها به دست دانش آموزان نیازمند برسانند.
سید عبدالرضا دستغیب گفت: سراهای فرهنگ مهربانی آماده دریافت کمک های خیرین در زمینه های مختلف است و در کمترین زمان بستر کار را برای حضور و سرمایه گذاری افراد خیر فراهم می نماید.
وی با بیان اینکه برای انجام کارهای خیر حتما به انجام کارهای بزرگ نیاز نیست و با اقدامات کوچک نیز می توان در کارهای خیر مشارکت کرد، افزود: مردم عادی هم می توانند با در اختیار قرار دادن لوازم خانگی مازاد و یا اهدا داروهای مازاد در کارهای خیر سهیم شوند.
مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز با بیان اینکه در انجام کارهای خیر در ابتدا به اقوام و همسایه ها توجه داشته باشیم، گفت: در اهدای کمک های خیرخواهانه در ابتدا به همسایه ها و افراد نیازمند فامیل توجه کنیم و بعد کمک های خود را به مجمع اهدا نمایید.

جوکار، خیر نیکوکار شیرازی:در انجام کارهای خیر باید همه تلاش کنند.
حسین جوکار، خیر نیکوکار شیرازی که در گذشته در منطقه محروم و کمتر برخودار مهدی آباد اقدام به احداث مجتمع بزرگ فرهنگی و ورزشی ماهان نموده، اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی سیصد بسته معیشتی و بهداشتی در اختیار هیات های عزاداری و نیازمندان منطقه مهدی آباد قرار گرفت.
وی با بیان اینکه هر ساله این نذر با تهیه غذای گرم در بین نیازمندان توزیع می گردید، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا تصمیم بر آن شد تا این نذر در قالب بسته های معیشتی و بهداشتی انجام شود.
جوکار با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان سیصد بسته معیشتی و بهداشتی و در عید غدیر نیز ۸۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان توسط مجتمع فرهنگی ورزشی ماهان توزیع شده است، گفت: کمک های مومنانه در قالب بسته های معیشتی و بهداشتی در آینده نیز انجام می گردد.
وی افزود: با شیوع ویروس کرونا از اوایل اسفندماه در مجتمع فرهنگی ورزشی ماهان اقدام به تولید مواد ضد عفونی، ماسک و دستکش کردیم که تاکنون موفق به تولید و توزیع رایگان ۴۰۰ هزار ماسک، ۱۷۰ هزار لیتر مواد ضد عفونی و ۷۰ هزار دستکش شدیم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7360

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.